• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • ulfsas
    MrC skrev 2013-09-23 15:49:01 följande:
    Med social menar jag här att om någon gör ett kontaktförsök att man inte springer och gömmer sig direkt.
    Visst, lika barn leka bäst.

Till listan på "raggställen" kan man lägga till danskurser. Det tror jag är bra.
    I Stockholm tror jag även det finns speciella för singlar endast.

För mig har nätet fungerat bäst de senaste 15 åren. (eller inte eftersom alla förhållanden tagit slut)

Jag är som dig Ulf, Stockholms nattliv och nätet.
    Jag har några manliga vänner i Stockholm som är singlar. Vi kanske borde bilda ett gäng (kompisgäng med singelkillar) och dra ut och ragga/stötta varandra?
    Jag kan få ihop 2-3 st till. Du?
    Kanske lättare att hitta tjejgäng då? Jag tror jag vet ett...
    Har en ledig och barnfri helg så jag stegar ner till Café Operas AW som är från kl 17-22 eller vidare med nattklubb till kl 03 för den som vill och orkar. Brukar vara kul. Blandad publik och hög andel tjejer.
    Känner just nu bara par.....tyvärr eller bra för dem. De går sällan/aldrig ut iaf. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Anonym (små barns mor)
    Papito skrev 2013-09-25 22:35:51 följande:
    Nej det tycker jag inte, klart att man kan vara lite flörtig men ändå seriös. Det du kanske får tänka på är att inte börja prata sex väldigt omgående, då kan du uppfattas som oseriös.

Nä sexprat brukar ja verkligen dra ut på.

Märker att många sållar bort sig själva när det kommer upp att man har barn, vilket kan vara skönt Visar ju att dom inte läst min profil
  • Papito
    Anonym (små barns mor) skrev 2013-09-26 18:23:46 följande:

Nä sexprat brukar ja verkligen dra ut på.
    Märker att många sållar bort sig själva när det kommer upp att man har barn, vilket kan vara skönt Visar ju att dom inte läst min profil
    Haha...två fel i ett då. Dels har de inte läst profilen och dels är de inte aktuella om de inte funkar med barn

Du får inboxa mig så kanske jag kan barmhärtiga mig över dig
  • ulfsas

God morgon alla slöisarKaffe Snart helg juSkål

Solig

Man, pappa, singel, 49 år, Sundbyberg. Flygkapten.
  • xSpinell
    ulfsas skrev 2013-10-03 09:20:04 följande:
    God morgon alla slöisarKaffe Snart helg juSkål

Solig
    Ja , det blir skönt
    En ledig dag i dag , sedan jobb hela fredag o halva lördag .
    Sen så CoolSolig
  • Isnogood

Jag återkommer i morgon o hurrar för att det snart är helg

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Ramiz

Här vill jag gärna hänga! :)

Är ute i dejtingdjungeln igen.. :) Känns helt ok!

Reggade mig på HP (har vart medlem där förut) i fredags och gick på dejt igår.. Kändes inte hundra då han satt å gäspade heeela tiden.. Så så tråkig var jag

Upp i sadeln igen på torsdag :)

• ander25k
    Ramiz skrev 2013-10-07 13:33:13 följande:
    Här vill jag gärna hänga! :)

Är ute i dejtingdjungeln igen.. :) Känns helt ok!

Reggade mig på HP (har vart medlem där förut) i fredags och gick på dejt igår.. Kändes inte hundra då han satt å gäspade heeela tiden.. Så så tråkig var jag

Upp i sadeln igen på torsdag :)
    Vilken tråkmåns du hittade , eller jag skulle hellre ställa in om jag inte var 100% , man vill ju visa sin bästa sida ju , annars är det ingen ide att gå på dejt .
  • Ramiz
    ander25k skrev 2013-10-07 15:02:33 följande:
    Vilken tråkmåns du hittade , eller jag skulle hellre ställa in om jag inte var 100% , man vill ju visa sin bästa sida ju , annars är det ingen ide att gå på dejt .

Ja, eller hur! Det e inte han jag ska träffa på torsdag.. :)
  • canty

Pratade med en kvinna som blev paff när jag sa att jag frågar en tjej en gång, sen får hon visa nåt. Hon skulle aldrig gå ut med en kille som bara frågar en gång. Man måste flirta mer intensivt. Jag sa att det är inte min grej, jag tror på ge och ta. "Ja, då får du sitta själv då" var hennes svar.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!