• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • dilog

Menar med nätdejting. Ute är jag.  Jagar inte. Dyker hon upp så gör hon

• xSpinell
    Papito skrev 2013-12-06 15:23:12 följande:
    Var finns alla Göteborgsdamerna då?
    Jag vet inte , jag bor mälardalen .

Men det kanske beror på vädret där nere om dom inte syns till.
  • Gomez

Ulfsas. Satsa på hon du inte tycker verka vara din typ. Du kan bli överraskad.
    Gjorde hm.. en liknande sak. Jävlar säger jag bara..

• Angelven
    Papito skrev 2013-12-06 15:23:12 följande:
    Var finns alla Göteborgsdamerna då?

Dom är ju upptagna med "Sven" 😊
  • Papito
    Angelven skrev 2013-12-07 12:04:41 följande:

Dom är ju upptagna med "Sven" 😊
    Hehe..,men här i Göteborg är Sven en ganska diskret typ, vi är inte Bästkusten för inte
  • xSpinell
    Papito skrev 2013-12-07 12:13:11 följande:
    Hehe..,men här i Göteborg är Sven en ganska diskret typ, vi är inte Bästkusten för inte
    Vadå , Sveriges baksida ?

Jag har dragit många tradarlass ner dit CoolKaffehärifrån Mälardalen .
    Vad jag vet så stiger solen upp på östkusten före västkusten .(så lite på efterkälken ligger ni nog)Drömmer
  • Papito
    xSpinell skrev 2013-12-07 12:54:56 följande:
    Vadå , Sveriges baksida ?

Jag har dragit många tradarlass ner dit CoolKaffehärifrån Mälardalen .
    Vad jag vet så stiger solen upp på östkusten före västkusten .(så lite på efterkälken ligger ni nog)Drömmer
    Vi har saltvatten, det dödar alla diskussioner och jämförelser, ever!

Dessutom blir Göteborg och dess invånare utsedda till Sveriges trevligaste stad/invånare varenda år....behöver jag nämna hur det går för stockisarna i den undersökningen

Men nu ska vi inte vara ovänner, vi konkurrerar ju inte ens om samma kvinnor...och där har ni en fördel för det finns betydligt fler singlar där (om det beror på kassa män, galna brudar eller lite av varje har jag ingen aning om)
  • xSpinell
    Papito skrev 2013-12-07 13:11:49 följande:
    Vi har saltvatten, det dödar alla diskussioner och jämförelser, ever!

Dessutom blir Göteborg och dess invånare utsedda till Sveriges trevligaste stad/invånare varenda år....behöver jag nämna hur det går för stockisarna i den undersökningen

Men nu ska vi inte vara ovänner, vi konkurrerar ju inte ens om samma kvinnor...och där har ni en fördel för det finns betydligt fler singlar där (om det beror på kassa män, galna brudar eller lite av varje har jag ingen aning om)
    Ja  saltvatten finns det nog gott om , törs inte köpa en bil från västkusten , heller .
    Sedan har ni ett annat väderfenomen där nere som jag inte ser häromkring så ofta ,
    det regnar ofta på tvären Förvånad (jag blir alldeles konfusing)

Vad gäller det här med singlarna ?Obestämd??(fundeeeerar)
    Kassa män . Ja man har ju sin umgängeskretsSkäms (ingen är nog felfri)
    Galna brudar . Ja det finns , man har ju träffat en o annan DrömmerPuuhh (men det har ju sin charmKyssSkål)
    Det är nog det som gör tjejerna/kvinnorna så åtråvärda , vad skulle det annars vara Flört  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!