Anonym (Z) skrev 2013-10-31 14:54:17 följande:
":((((((Varför kan vi inte träffas? Jag är en bra kille. Min exfru har inget ont att säga om mig". När önskad respons uteblir: "stackars dig! Vad gör du här om du inte vill träffas???? Sök hjälp!!" Haha, ilska riktad min väg för att det passar mig att gå långsamt fram är inte charmigt. Det är läskigt. Det som förvånar mig är att många är så lättkränkta. Jag är artig, jag förleder ingen och jag är inte otrevlig.
Ja , vissa blir nog lite stötta .
Dom har nog kanske tiden mot sig . (det är bråttom) Vad vet jag

?
Om jag skriver för min egen del så , tycker jag att det är lättare ju äldre man blir .
Det är klart , jag har två vuxna barn och lagt bakom mig ett förhållande som slutade med otrohet
Hon träffade en annan och barnen ville inte bo hos henne sedan dess , det är
anledningen till att jag uppfostrade mina barn ensam .(20år sedan nu , det är glömt)
Jag nöjd med min situation och friheten med att vara singel nu när
barnen har flyttat hemifrån (vad mer ska jag åstadkomma på denna planet)
Då blir det ju lite mer ledigt att skriva med er kvinnor/tjejer (mest här på FL)
och det är ju lite roligt om ni visar ett intresse av att träffas ,
än att jag ska tjata mig till en träff.

(nej nej , det gör jag inte)
För det är ju så att många blir ju inte något mer än brev/mejlvänner, men det får man ta .
Det finns en fördel med att ha några att skriva till emellanåt också , för man känner
sig inte så ensam då när man kan byta lite tankar o funderingar med någon emellanåt