• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • modesto
    Papito skrev 2014-01-08 00:39:16 följande:

Det är klart att det är trevligt att de tränar och gillar att resa....men det gör ju inte profilerna/presentationerna roligare
    Presentationer behöver väl inte vara roliga, huvudsaken att man ser att man passar tillsammans och det fallet räcker det att säga vad man brukar göra. Oftast räcker det att ha snygga bilder både för män och kvinnor för att väcka intresse, sen kan man utveckla diskussionen privat.
  • xSpinell
    modesto skrev 2014-01-08 00:45:41 följande:
    Presentationer behöver väl inte vara roliga, huvudsaken att man ser att man passar tillsammans och det fallet räcker det att säga vad man brukar göra. Oftast räcker det att ha snygga bilder både för män och kvinnor för att väcka intresse, sen kan man utveckla diskussionen privat.
    Det här håller jag nog med om Skål.
  • monty
    Det tycker ja att de ska.

Aldrig är det så lätt att komma igång och prata med någon när de har en bra text. Det säger väldigt mycket om personen.

Jag skulle aldrig skriva till en person som inte har en vettigt text. Det blir bara krystat och kallt.

"Var gillar du att resa?"
    "Hur ofta brukar du shoppa?"
    "Vad tränar du?"

Slut på förhöret.
  • Anonym (Ingen bild)

Bilder gör sitt för att fånga intresse, men jag får en förväntan om en spännande person om presentationen säger lite mer.

Men för min del vill jag bara skriva så pass att jag kan minska risken för att det är en riktig nöt, sen vill jag träffas irl

• Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2014-01-07 23:03:05 följande:
    Träna också, du glömde träna!

Vi måste vara världens mest beresta, modemedvetna och vältränade land
    Papito min käre vän! Glad
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2014-01-08 18:13:07 följande:
    Papito min käre vän! Glad
    Haha....vad gör du här???
    Du är ju ringmärkt
  • Papito
    Nja...visst är det en fördel om man gillar det man ser men jag blir även intresserad om jag ser en profil där det inte enbart står att hon gillar att träna & resa, det skriver ju alla.

Många tjejer vill ha brev som fångar upp lite av vad de gillar men då får det ju stå lite mer än så.
  • monty
    Papito skrev 2014-01-08 21:40:08 följande:
    Nja...visst är det en fördel om man gillar det man ser men jag blir även intresserad om jag ser en profil där det inte enbart står att hon gillar att träna & resa, det skriver ju alla.

Många tjejer vill ha brev som fångar upp lite av vad de gillar men då får det ju stå lite mer än så.
    Precis!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2014-01-08 21:37:44 följande:
    Haha....vad gör du här???
    Du är ju ringmärkt
    Äsch jag bara läser lite Glad
    Ringmärkt är väl att ta i men osingel det är jag allt Glad
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2014-01-08 21:57:09 följande:
    Äsch jag bara läser lite Glad
    Ringmärkt är väl att ta i men osingel det är jag allt Glad
    Gå nu inte och sabba detta när du äntligen hittat ett vettigt offer
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!