• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Karin13
    Krångeldator, varför syns det inte vad jag skrivit i mitt inlägg??? Hur tar man bort ett inlägg??? Jag tar det igen...

Tant Groda: Hoppas också på det allra bästa för er:)

Hade också biverkningar när jag sprutade. Väldigt trött och så kunde jag frysa för att sedan bli väldigt varm. Kändes ungefär som om jag hade feber. Ansiktet hettade och jag kände mig yr, skitskumt. Hade man inte vetat vad det berodde på hade man nog blivit ganska nervös. Tror inte du behöver oroa dig, fast biverkningarna inte är så roliga. Förhoppningsvis är det värt det!

• Karin13

Och varför blev det plötsligt ett citat av alltihop???? Fattar ingenting....

• Tany
    Libra1 skrev 2012-10-10 13:09:01 följande:
    Jag ska börja spraya nästa fredag men har blivit sjuk. Mår konstigt i kroppen och har varit hos läkare idag. Hon funderar på sköldkörteln. Får ev svar imorgon. Känns ju inte så kul om det är det. Då får man väl inte göra IVF..?
    Hur är det med din sköldkörtel?
  • Maybe

Precis hemkommen från äggplocket och spermieplock.
    Till min sambo sa de att han är en ovanligt tålig man (det visste jag ju) men det lät lite roligt =)
    Jag är däremot inte lika tålig. Förklarade att jag är lite rädd att det ska göra ont så sköterskan tryckte i mig lite extra morfin och stesolid och grejer.
    Så j*vla härlig känsla i kroppen! Sådär lagom snurrig och lite berusad som innan man blir sövd ungefär. Det gjorde lite ont men helt klart överkomligt.
    De fick ut 8 ägg från mig och min sambo hade jättefina och många spermier.
    Nu tar vi det bara lungt idag och inväntar samtal från kliniken imorgon Glad       

• Tany
    Maybe skrev 2012-10-12 11:30:58 följande:
    Precis hemkommen från äggplocket och spermieplock.
    Till min sambo sa de att han är en ovanligt tålig man (det visste jag ju) men det lät lite roligt =)
    Jag är däremot inte lika tålig. Förklarade att jag är lite rädd att det ska göra ont så sköterskan tryckte i mig lite extra morfin och stesolid och grejer.
    Så j*vla härlig känsla i kroppen! Sådär lagom snurrig och lite berusad som innan man blir sövd ungefär. Det gjorde lite ont men helt klart överkomligt.
    De fick ut 8 ägg från mig och min sambo hade jättefina och många spermier.
    Nu tar vi det bara lungt idag och inväntar samtal från kliniken imorgon Glad       
    vad trevligt :) håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan 83 K

Hej alla RMC vänner! Nu har vi äntligen fått kallelse brevet!!!!!! efter sååååå sjukt lång väntan!

En fråga: Vi kommer norr ifrån med tåget ( Växjö ) Vid vilket station i Malmö ska man hoppa av? Centralstationen eller triangeln eller vilken annars? Är det  lång att gå  till RMC från stationen?

Tack på förhand fån en sessa som lever i ett lyckorus ( tänk att en kallelse kan göra en så glad )

• Tany
    Sessan 83 K skrev 2012-10-12 13:33:36 följande:
    Hej alla RMC vänner! Nu har vi äntligen fått kallelse brevet!!!!!! efter sååååå sjukt lång väntan!

En fråga: Vi kommer norr ifrån med tåget ( Växjö ) Vid vilket station i Malmö ska man hoppa av? Centralstationen eller triangeln eller vilken annars? Är det  lång att gå  till RMC från stationen?

Tack på förhand fån en sessa som lever i ett lyckorus ( tänk att en kallelse kan göra en så glad )
    du kan hoppa av i centralstationen och ta en buss från centralstationen till Malmö Södervärn. bra att du får en tid :) när kommer du till Malmö?
  • Maybe
    fridalilla skrev 2012-10-12 14:09:25 följande:
    Jag är gravid! ! :)

GRATTIS!! Va roligt! Solig
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö