• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany
    fridalilla skrev 2012-10-12 14:09:25 följande:
    Jag är gravid! ! :)
    Wow. GRATTIS :) Jag är mycket glad för dig: ) Glad{#emotions_dlg.flower}Gravid
  • Tany
    fridalilla skrev 2012-10-12 14:09:25 följande:
    jag är gravid! ! :)
    hur många dagar har du vila efter ET?
  • Karin13

Fridalilla: Grattis!!! Vad glad jag blev för din skull!! Då kommer vi att få barn ungefär samtidigt:)

• Tany
    fridalilla skrev 2012-10-12 15:12:37 följande:
    Vila? Vad mena du tany? Jag ska på vul den 7 nov
    Jag menar VUL Obestämd
  • Karin13

Sessan83 K: Om du åker från Växjö tycker jag det är bäst om ni hoppar av tåget på Triangeln. Då slipper ni byta, tåget går ju direkt dit. Om ni tar södra uppgången är det inte långt till RMC, kanske 10 min att gå. Vad roligt att ni fått kallelsen, grattis!

• Tany

Karin och Fridalilla : gick du till jobbet dagen efter ET?

• fridalilla

Ja jag jobbade på som vanligt. :) Karin13 : ja så häftigt om det.blir så :) jag har närmsta kk i lund, var har du?

• diana0101

Sessan 83 K: Vad roligt!!! Ja absolut ska ni åka till Triangeln som Karin sade. Ja, gå upp södra ingången och det tar inte ens 10 min, ni har sjukhuset intill. Lycka till!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö