• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Libra1

TossanJossan: Välkommen hit. Skriv gärna upp dig på listan som ligger lite längre bak. :)

• fridalilla

Karin13 : grattis!! :) helt underbart! Får hoppas att jag med får plus nu i veckan , så kanske vi föder samtidigt ! :) :p

• diana0101
    Lägger till mig på listan. Fick brev från RMC idag om att vi ska sättas upp på väntelistan då jag inte har någon fri passage i äggledarna. Trodde man skulle få mer medicinsk information om varför och om det är ngt man kan göra ngt åt. Vad är det som gör att de går direkt på IVF för oss osv. Fick på telefon oxå reda på att väntetiden är ca 4 månader... Hoppas så på att det går snabbt!

Väntar på första möte:
    lovvan Sindyrella1983 sessan 83 k diana0101

Spraystart: nl2012 - 4 okt Tany- 24 sep malphie-10 okt themrs81-18 okt Libra1 - 19 okt

Sprutstart: Maybe - 2.okt   Libra1 - 6 nov

VUL: Libra1 - 13 nov

Äggplock: Maybe - v.42 förhoppningsvis   nl2012 - v.44    Libra1 - v.47

ET/FET: Karin13 - 27 sep

Ruvare: minasera Karin13 Fridalilla

Gravida:
    Väntar på ny IVF:Tinapina
  • TossanJossan
    Libra1 skrev 2012-10-08 20:01:56 följande:
    TossanJossan: Välkommen hit. Skriv gärna upp dig på listan som ligger lite längre bak. :)

Tack :) du får gärna hjälpa mig att lägga till mig på listan som väntar på första mötet, men egentligen är d ju inte första mötet då vi varit där ett flertal gånger då min man precis genom gått en testikelbiopsi.

• Maybe

När någon ändå pillar på listan kan ni väl skriva in mig på
    Äggplock 12e oktober

Inte säkert att det blir den 12e men läkaren trodde det skulle kunna bli det. Det blir senast den 15e om allt går som det ska =)

Jag har ont i äggstockarna när jag nyser, men det gör mig ingenting alls  Flört     

• Malphie

Imorgon är det dags att börja med nässprayen! Skrattande

Ska den tas vid samma tid varje dag? Ni som gjort detta tidigare...vad ska jag tänka på? Har ni haft biverkningar av sprayen? 

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö