• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Libra1

Växel: 040-33 21 00
    Gynakut: 040-33 21 71

Vet inte om de kan sånt :-/

• Maybe
    Libra1 skrev 2012-09-28 21:18:13 följande:
    Maybe: Vet inte om de svarar i växeln. Men annars har gynakuten alltid öppet. :)
    Om det fortfarande blöder imorgon bitti ringer jag gyn akut eller nåt Glad
    Om det inte kommer mer än de bruna flytningarna va det ju bara en liten mellanblödning, då är allt som vanligt`??? 
  • Libra1

Maybe: Försvinner det så är det säkert ingen fara. Kanske slemhinnorna som bråkar. Tar du någon annan medicin? Ja, jag vet inte. Bara spekulerar. Ibland fick jag också mellanblödningar innan. Men det brukade vara runt ägglossning.

• Libra1

Pärla84: Jag fick välja tid själv. Det viktiga var att man tog den på ungefär samma tid varje dag. Men 1 timme hit och dit verkade inte göra något.

• fridalilla
    Maybe skrev 2012-09-28 19:46:01 följande:
    Det finns inte en chans i livet att jag kan vara gravid tyvärr. Min mens går ju alltid som en klocka. Alltid 26 dagar och detta är  typ 5 dagar för tidigt... Det har nog aldrig hänt i hela mitt liv Iofs känns det som jag har pyttelite mensvärk (vanlig mensvärk ligger jag och kvider och mår illa och blir sängliggande mer eller mindre hela första dagen), jag känner någonting iallafall... Varför händer sånt här bara en helg!!    

Okej kommer inte ihåg om du berättat vad som är fel hos er. Om det är pga dålig sperma kvalitet så kan det hända mirakel ändå ;) men kroppen beteer sig konstigt under ivf . All väntan och oro kan ge en fnatt.
  • Maybe

Det har inte kommit något inatt, varken blod eller bruna flytningar.
    Jag tar ingen annan medicin förutom folsyra och B12-vitaminer.
    Att jag har ont i nedre magen kan även bero på att jag är lite förstoppad...
    Om det kommer mer får jag försöka få tag i någon. Min sambo säger att mensen kom helt enkelt för tidigt denna gången och det är ingen fara. 
    Eller så är det bara en liten mellanblödning och mensen kommer som vanligt.

Fridalila: kortfattat. Min sambo får inte ut några spermier...   

• fridalilla

Okej. Tråkigt :( förlåt om jag är nyfiken , och du behöver inte berätta om du inte vill. Men vad orsakar de? Har aldrig hört de innan ..

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö