• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • fridalilla
    Maybe skrev 2012-09-29 15:55:50 följande:
    Han har en sjukdom som heter cystisk fibros. Den har satt sig på sädesledarna och täppt igen dom. Det är lite komplicerat och är inte helt 100 själv om jag ska va ärlig. Det är en ärftlig sjukdom och alltså risk för att våra barn får det.

Usch vad jobbigt. :( är det en farlig sjukdom?
  • TheMrs81

Jag går gärna med i denna tråden. Det blir första IVF för mig så jag är rätt ny i svängen Glad

Jag har långa protokollet och börjar spraya den 18 okt. 

• Libra1

TheMrs81: Välkommen hit. Då börjar vi ungefär samtidigt. Väntar på att min mens ska komma igång. Antagligen imorgon. Så isf spraystart den 21 okt.

• Maybe
    fridalilla skrev 2012-09-30 01:53:26 följande:

Usch vad jobbigt. :( är det en farlig sjukdom?

Nädå, inte i hans fall. Det är en ärftlig sjukdom dock...
  • Maybe

Jag fick mens idag, en dag för tidigt.
    Jag ska ringa RMC imorgon bitti och prata med dom och jag antar jag börjar spruta imorgon Glad 

• fridalilla

Roligt att du kommer igång nu :) inte länge tills du blir ruvare du med. Och ni som är nya välkomna hit :)

• Tany

Idag är dagen 9 i synarel spray. Det är inte så dåligt. huvudvärk kommer och går. Förhoppningsvis mens kommer denna vecka att börja Gonal FGlad Håller tummarna för mig

• fridalilla
    Tany skrev 2012-10-02 11:03:32 följande:
    Idag är dagen 9 i synarel spray. Det är inte så dåligt. huvudvärk kommer och går. Förhoppningsvis mens kommer denna vecka att börja Gonal F Håller tummarna för mig

Kommer säkert gå jättebra! Skönt att det snart är dags för sprutor , för då är det inte så långt kvar :)
  • Pärla84

Hej! Vad händer på första besöket på rmc? Något man ska tänka på samt ha med sig??

• TheMrs81
    Tany skrev 2012-10-02 11:03:32 följande:
    Idag är dagen 9 i synarel spray. Det är inte så dåligt. huvudvärk kommer och går. Förhoppningsvis mens kommer denna vecka att börja Gonal FGlad Håller tummarna för mig
    Spännande! Håller tummarna för dig och det kommer säkert gå bra.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö