Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Hej! När man gör en ivf behandling, vilken tid på dygnet tar man hormoninjektionerna? Eller är det bara viktigt att man tar den samma tid varje dag? Tar man en eller flera sprutor?
Hej! När man gör en ivf behandling, vilken tid på dygnet tar man hormoninjektionerna? Eller är det bara viktigt att man tar den samma tid varje dag? Tar man en eller flera sprutor?
Oki är det någon speciell tid på kvällen eller går det bra vid 22 tiden tex?
Ok tack för svaren!
Hej! Vad händer på första besöket på rmc? Något man ska tänka på samt ha med sig??
Hej! Har följt er här ett tag ni,spännande att läsa om era erfarenheter av ivf i Malmö. Själv så väntar jag på kallelsen till först besöket på rmc. Jag tänkte ringa och kolla så att dom har fått remissen,min läkare där jag gjort utredningen tyckte att jag skulle gör det. Bet någon vilket nr jag ringer då??
Tack Libra och tack Tany för att du la till mig i er lista!!
Idag har jag fått ett brev från rmc att dom mottagit remissen,men att det är ca 3 månaders väntan. Det är ju iallafall ett steg till åt rätt håll:) tror ni att det finns någon chans att dom kallar en innan 3 månader? Sen vill jag skriva lycka till allihopa på denna tråden! :) är ju många så man inte glömmer någon.
Hur lång tid tig det för er från att dom fått remissen till första besöket??
Godmorgon! Tänkte bara höra varför ni fick/får göra ivf? Här får vi göra det pga av att min man har endast 1 miljon spermier per ml.
Tack för svaren! Intressant att höra varför ni gör ivf! Ingen som har en man med för få spermier?