• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • minasera

Hej alla! Idag var min andra Vul. 4 st över 16 mm , 9 st mellan 10-15 mm och 7 st under 10 mm. Inom 4 dagar de växte upp ganska bra. Nu jag väntar telefon samtal från Rmc för Äp datum.

• Tinapina

Minasera. Grattis till så många fina ägg:) fick du inte äp tid när du va där?

• Libra1

Tinapina: Nej. Vi hade Krysztof sist. Han var väldigt duktig.

minasera: Låter ju bra. Lycka till nu. Spännande. :)

• fridalilla

Lycka till på äggplock i morgon! Kommer inte ihåg vem jag hade ( var inte helt klar i huvudet den dagen ) .på tal om det här med vänner som pratar om barn och amning så är det så klart jobbigt och det är många mammor som börjar umgås med andra mammor (som dem inte umgåtts med innan) bara för att dem har mer att prata om. Även om man är frivilligt eller ofrivilligt barnlös är det jobbigt att lyssna på sånt snack. Men självklart mer känslomässigt jobbigt för oss. Antingen får man hålla sig borta från mammorna eller så får man försöka tänka positivt. Som tex ja snart har jag med en bebis så dem tipsen kan vara bra att ha. ;) du kommer själv märka sen när du är mamma att du pratar med helt fel människor om ditt barns konsistens på bajset eller nåt annat roligt ;) vår tid kommer ( vi får inte hoppas på nåt annat)

• minasera
    Tinapina skrev 2012-08-28 16:46:45 följande:
    Äp i morgon:) nervös och förväntansfull!

Jag har Äp imorgon också.. Spännande. Jag går till Rmc mälmö och du?
  • minasera
    Tinapina skrev 2012-08-28 13:18:06 följande:
    Minasera. Grattis till så många fina ägg:) fick du inte äp tid när du va där?

Jag har vArit Vul på halmstd. Men imorgon jg ska åka till mälmö
  • Sindyrella1983

Vi har nu fått info om IVF och vad som kommer hända. Vi har lämnat lite prover och ska lämna fler under de närmsta veckorna. Sen ska vi tillbaka till sjukhuset för genomgång om ca 1 månad Glad efter det skickas remissen till Malmö och då börjar vårdgarantin gälla, alltså att vi ska ha tid inom 3 månader Glad Känns så skönt att bollen är i rullning och att det börjar hända något!!! {#emotions_dlg.flower}

• Tinapina

Minasera. Vad spännande med äp, vart på det idag:) går också på rmc Malmö. Lycka till i morgon då:)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö