• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tinapina

Då lämnar jag denna tråden, var inget guldägg så det blir ingen ET idag:( känns skit just nu. Lycka till ni andra, hoppas verkligen för er skull!

• Libra1

Tinapina: Är ledsen för er skull. Skickar många styrkekramar och önskar lycka till i framtiden.

• Snövitt
    Tinapina skrev 2012-08-31 10:02:24 följande:
    Då lämnar jag denna tråden, var inget guldägg så det blir ingen ET idag:( känns skit just nu. Lycka till ni andra, hoppas verkligen för er skull!
    Fy vad tråkigt, jag är verkligen ledsen för din skull.
    Sa de vad det berodde på?

Lycka till i nästa försök, kram! 
  • Karin13
    Tinapina skrev 2012-08-31 10:02:24 följande:
    Vad ledsen jag blev för din skull. Livet är orättvist ibland. Hoppas du hittar kraft att kämpa vidare, lycka till i framtiden.
  • Karin13
    Tant Groda skrev 2012-08-31 07:59:49 följande:
    Då har mensen kommit och det är dags att börja med lite förberedelser inför ivf om 1 månad! Nervöst.
    Vad skönt att mensen äntligen kommit! Då är det snart dags, en månad går fort:) Själv har jag ca 2 veckor kvar till start, så det närmar sig... Ska hämta ut all medicin på apoteket nästa vecka.
  • minasera

Jag fick 2 embryo ( 5 cell) tilbaka idag . Nu jag är ruvare också... Lycka till alla...

• Snövitt
    minasera skrev 2012-09-01 16:47:56 följande:
    Jag fick 2 embryo ( 5 cell) tilbaka idag . Nu jag är ruvare också... Lycka till alla...
    Varför fick du 2 embryo?
  • minasera
    Snövitt skrev 2012-09-01 21:00:22 följande:
    Varför fick du 2 embryo?

Vet inte det är min 3:e försökt men ålders och embryos kvalitet påverkar . Min första försökt jag har fått ett emb. Andra och 3:e fått två.
  • Tant Groda

Karin13, mina mediciner är redan uthämtade! Fast ska kolla igenom, för jag tror inte jag fick nålar.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö