• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Karin13
    Tant Groda skrev 2012-09-02 06:21:42 följande:
    Karin13, mina mediciner är redan uthämtade! Fast ska kolla igenom, för jag tror inte jag fick nålar.
    Då är du redo:) Kolla en gång till för jag tror att nålarna ligger i förpackningarna. 
  • minasera
    fridalilla skrev 2012-09-02 23:48:34 följande:
    Minasera: håller tummarna för att nån av äggen vill stanna kvar :)

Tack! Hoppas jag också. On det blir båda två det blir bonus...
  • Tany
    hej alla
    Jag väntar på mina mens sedan från dag 21 börjar jag spraya ... så glada och lyckliga ... lycka till alla
  • Tany
    minasera skrev 2012-09-01 22:48:13 följande:

Vet inte det är min 3:e försökt men ålders och embryos kvalitet påverkar . Min första försökt jag har fått ett emb. Andra och 3:e fått två.
    Lycka till dig den här gången;)
  • minasera

Tack Tany lycka till dig också.. Et blir min sista gång.. Om jag blir gravid jag blir annars jag ska inte försöka mer...

• Miilli81

Hej!

Hur har det gått för dig minasera? Jag är på ruvardag 10 och kunde inte låta bli att tjuvtesta imorse... Har testdag på måndag. Jag fick ett starkt plus!!! Jag kan knappt tro att det är sant....!!! Jag har molande värk i magen långa perioder varje dag. Det känns som om mensen ska komma hela tiden men nu försöker jag tänka positivt

Lycka till alla!

• minasera
    Miilli81 skrev 2012-09-08 14:09:08 följande:
    Hej! Hur har det gått för dig minasera? Jag är på ruvardag 10 och kunde inte låta bli att tjuvtesta imorse... Har testdag på måndag. Jag fick ett starkt plus!!! Jag kan knappt tro att det är sant....!!! Jag har molande värk i magen långa perioder varje dag. Det känns som om mensen ska komma hela tiden men nu försöker jag tänka positivt Lycka till alla!

Hej jätte grattis! jag är Rd 8 och har inga sypmtom... Td på onsdag jag tror jag ska vänta till onsdag och inga tjuvtest.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö