• Tinapina

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Det är så skönt att läsa alla era historier m.m då man lätt känner sig ensammast i världen när alla vänner runt omkring skaffar barn utan hela denna karusell. Vi ha varit mycket öppna med våra vänner vad vi går igenom men det är skönt att "prata" med er som vet precis hur det känns. Ska på vårt andra vul i morgon, hoppas på många fina äggblåsor:)

• Tinapina

Minasera. Grattis till så många fina ägg:) fick du inte äp tid när du va där?

• Tinapina

Minasera. Vad spännande med äp, vart på det idag:) går också på rmc Malmö. Lycka till i morgon då:)

• Tinapina

Då lämnar jag denna tråden, var inget guldägg så det blir ingen ET idag:( känns skit just nu. Lycka till ni andra, hoppas verkligen för er skull!

• Tinapina

Fyller på med mig själv:) Väntar på första möte: lovvan Sindyrella1983 Spraystart:  nl2012 - 4 okt Libra1 - ca 22 okt Sprutstart:  Karin13 - 15 sep fridalilla-19sep Maybe - v.40   Libra1 - v.45 Äggplock: Karin13 - v.39 (tror jag) Maybe - v.42 förhoppningsvis   nl2012 - v.44    Libra1 - v.47 ET/FET: Ruvare:  minasera Gravida: Väntar på ny IVF:  Tinapina

• Tinapina

Snart dags för mig att börja spruta. Inte lika orolig denna gången, skönt! Men först ska nya prover tas och mannen lämna mer spermaprov, många resor till Malmö blir det:)

• Tinapina

Nl2012. Vad smidigt att kunna göra lite på distans. Tror jag gör det första ul här hemma men de verkar som om de vill att jag gör det andra där nere. Det är just resorna som jag tycker känns mest jobbiga nu när man vet hur allt funkar och inte längre är nervös för hur allt går till. 2 timmar enkel resa:) men lär väl bli nervös inför och om det blir ET då vi i te kom så långt förra gången.

• Tinapina

Jag trodde min mens skulle kommit igår men den verkar dröja på sig:( svårt att avgöra då jag räknat på blödningen som va efter äggplock( inget ET) men när jag räknar från sista riktiga mens så blir det ca 4 dagar till. Hoppas den kommer snart, blir galen av att vänta:( och stressande att höra att de har läkarbrist:(

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö