• Tinapina

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tany. Ok, Britt har jag aldrig träffat. Det är väl samma som plockar och har ET/FET under hela veckan? Har för mig att det är så. Lycka till på FET Tany:)

• Tinapina

Walkwithme. Känner med dig/er. Ta hand om varandra och njut av den lilla/e. Styrkekramar!

• Tinapina

Pärla84. Jag har dålig koll på varför vissa får långt och andra kort. Undrar om det inte var något med dina egna hormoner och om äl är regelbunden och så. Hittills är jag nöjd med läkarna, inte träffat så många olika trots tredje försöket nu.

• Tinapina

Antalis. Gonal-f ska förvaras i kylen. Den började jag med dag 2 och mellan 7-9 dagar framåt.

• Tinapina

Jag hade äggplock idag. Var mkt folk idag och lite väntan men de är ju toppen alla i personalen. Fick byta från Britt till krystiof(?) i sista stund. 16 ägg blev det denna gången. Hoppas verkligen att fler tar sig denna gången.

• Tinapina

Lumd76. De gångerna jag gjort har det tagit typ 5-10 min för självs ÄP. Men från det att man går in i rummet tills man går ut tar nog 20-30 min. Man får ju medicin o lokalbedövning ska läggas och blodtrycket tas m.m.

• Tinapina

Desiderans. Grattis!!! Själv så har vi vårt andra ET på vårt 3e försök i morgon. Hoppas på att det blir vår tur med nu:)

• Tinapina

Lovvan. Jag har tagit orgalutranen på förmiddagen och sen ovitrellen på utsatt tid på kvällen. En dag sprutfri innan ÄP.

• Tinapina

Tany. Vad kul att vi ska dit samma dag:) jag skulle haft Britt på ÄP men det var lite mkt där den dagen så det blev krystiof(?) vet ej vem jag får för ET

• Tinapina

Linda28. Jag kommer knappt ihåg men det var nog nästan 6 månader. Det var lång väntan men rätt var det är händer allt på en gång:)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö