• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Miilli81

Fridalilla: det är inte så länge tills v 40 heller! Får jag fråga hur många gånger ni har testat?

Sindyrella: lycka till hos barnmorskan Och grattis till 2-årig förlovningadag!

• Sindyrella1983

Äntligen fredag Glad Det ska bli såååå skönt med helg!
    Hoppas ni hittar på något mysigt i helgen och tar vara på varandra! {#emotions_dlg.flower}

• Sindyrella1983

Hur mår ni alla här? Jag har precis fått tillbaka min mens efter mina två utomkveds och operationerna. Så det känns skönt att kroppen är igång igen.
    Nu är det mindre än två veckor till vår karusell börjar snurra så smått!!!

• Miilli81

Skönt att du får landa lite innan det är dags igen. Det låter kämpigt med två utomkveds :-/ Jag började med sprutor idag (Gonal f)... Någon som har erfarenhet av hur man mår av det? Nervös nu...!!!

• Snövitt
    Miilli81 skrev 2012-08-14 21:00:42 följande:
    Skönt att du får landa lite innan det är dags igen. Det låter kämpigt med två utomkveds :-/ Jag började med sprutor idag (Gonal f)... Någon som har erfarenhet av hur man mår av det? Nervös nu...!!!
    Jag har sprutat Gonal f sedan den 7 augusti och har mått prima hela tiden. Inte bra i mitt fall visade det sig.. Idag var jag på vul och jag hade inte svarat som jag skulle på behandlingen utan fick höjd dos och återbesök på fredag.
  • mimmie01

Jag har sprutat gonal f 225 ie sen den 8 aug & skall på UL i.m, håller tummarna att det ser bra ut.
    Har mått jättebra under hela behandlingen med både spray & sprutorna. inga biverkningar alls.
    Så skönt sindyrella att kroppen är på G igen, har också haft 2 utomkveds. 
    Snövitt hoppas det ser bättre ut på fredag! 

• fridalilla

Jag har använt gonal-f jag med. Den enda biverkning jag hade var att jag var svullen om magen . Det kanske inte är så konstigt med tanke på alla stora ägg ;)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö