Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
[quote=75997786][quote-nick]trex2013 skrev 2015-11-13 10:04:06 följande:[/quote-nick]
Fråga!
Var på UL i tisdags och slemhinnan var då 7,5mm och treskiktad.
Penny ordinerade då ökat Östrogen per dag.
I dag nytt UL och slemhinnan var bara 7,3mm är lite förvånad över detta
kan slemhinnan minska och bli kompaktare under några dygn? vet någon?
Vid förra besöket så hade slemhinnan på samma antal dagar växt från 7,5 till 8,5
känns ju inte helt bra om den inte växer till sig trots ökat östrogen.. :(
hoppas på att kunna fara ned till Serum veckan för FET.
[/
Tack för svar! Ja, vi har mejlat och det är sällan penny själv utför hyston, tyvärr...
Jag gjorde en hysto och LAP på SU i Gbg februari 2015, men det var innan jag testade positivt på bakterier och hidden C hos penny...:(
Svenska gymlokalen tittar inte efter det tyvärr...
Men som jag förstår när man haft hidden C så kan det ha orsakat skador på slemhinnan som gör att embryo inte kan fästa...därav vill vi nu göra hyst hos penny för att titta på min slemhinna och bedöma status på den....
Ja, vi mejlar serum nu för att kanske boka in en van,IG checkup hos penny först, för att se vad hon anser om hysto....tack igen mom och hoppas din graviditet löper på fint:)
[quote=75997827][quote-nick]Zinfandel skrev 2015-11-13 10:15:29 följande:[/quote-nick]
Nej men du kan be honom att ta dem om du vill! Om det är info du känner att du behöver mitt i allt annat och vad du sedan gör med den infon ;)Penny är inte läkare och gör inte sådana ingrepp men hon har ett utmärkt team omkring sig på sjukhuset som gör det och ni går tillsammans igenom cdn efter.
[/
Tack Zin:)