MariaKojola skrev 2016-10-18 09:03:01 följande:
Tack för er hjälp och svar igen. Även om de "bara" är några korta inlägg så lugnar det märkligt mycket att höra att någon annan gjort samma sak - och att det gått bra.
Resan är nu bokad och måndag 7/11 så blir det blodtester och hysteroskopi. Vi kommer sen att köra på ivf vid nästföljande mens, men det blir i Sverige. Jag har inte berättat om Aten för min klinik, hur har ni gjort? Frågade lite innan om hur de ställer sig till immunologi och det var så negativa svar så jag är rädd att det skulle bli ogenomförbart om de visst om atenutredningen. Dr D vet dock om upplägget och det är OK för honom.
Något annat jag funderat på (som vi väl alla funderar på) är om det är bättre chans att lyckas med hjälp av Aten? Den här tråden blir såklart rätt partisk, och jag vill ju bli så hoppfull som jag blir av att läsa era historier, men är det någon annan som gjort så pass många försök som vi (7st) aldrig fått ett plus, och sedan ändå lyckas? Nu är jag ju dock inställd på nytt försök och nya metoder, hoppas hoppas att detta nu ska ge resultat!
Hej! Jag har gjort 2 ivfer här hemma med immunstöd fr dr D. Inte lyckats, tyvärr - svårt att veta varför??
Nu ska vi ju ner till dr D igen för hysto och nya prover - är en djungel detta att identifiera vad som är orsaken till varför man inte lyckas...
Tagen vinner säger de - 5 år har vi kämpat med att gå till ett syskon:(( 6 mf:(