• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • LiveYourDreams

Duvan: kram o välkommen som en till i gyn grönlunds cirkel :)

• Frankie86

Jag börjar bli så less på att inte lyckas!!

Nu ska jag väl egentligen inte gnälla, vi har redan en dotter via makeinsemination. Men snart har vi försök till och från i ett år
    Med inseminationerna. Börjar bli tidsödande och problem att vara ledig från jobbet. Vi inseminerar flera dagar i följd.

Denna väntan och längtan!

Stor kram till alla er som längtar och väntar!

• Längtan 30
    Frankie86 skrev 2012-03-13 21:49:23 följande:

Nu ska jag väl egentligen inte gnälla, vi har redan en dotter via makeinsemination. Men snart har vi försök till och från i ett år
    Med inseminationerna. Börjar bli tidsödande och problem att vara ledig från jobbet. Vi inseminerar flera dagar i följd.

kan tänka mig att du känner dig less, klart man får klaga. tror alla som försöker upplever att d e d värsta som finns, för dom så ja tycker inte du har d mindre jobbigt på nåt vis. kram å lycka till m nästa försök!! :)
  • LiveYourDreams

Hur går det för er alla? Saknar våra försök då man blev så påhejad :) har ipf bara gjort ett men de andra blir i slutet av april och vi lääääängtar!

• Binaaa

Äl om ca 2 veckor. Jag hoppas på att få åka till danmark då för första gången efter allt strul...
    Har inte hört någonting ifrån resultatet på operationen jag gjorde, hoppas det hinner komma innan annars vet jag inte hur jag ska göra. Orkar inte vänta mer! Gråter

• LiveYourDreams

Binaa: hoppas verkligen du får svar snart och såklart att det är bra nyheter. Sa de inget om hur lång tid det skulle ta? Hoppas du kan åka snart :)

• Binaaa
    LiveYourDreams skrev 2012-03-14 20:20:05 följande:
    Binaa: hoppas verkligen du får svar snart och såklart att det är bra nyheter. Sa de inget om hur lång tid det skulle ta? Hoppas du kan åka snart :)
    De sa ca 2 veckor, men nu har det snart gått 4.... Blir så less på att vänta på allting! Önskar det kunde gå fortare. 
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-03-14 17:40:06 följande:
    Hur går det för er alla? Saknar våra försök då man blev så påhejad :) har ipf bara gjort ett men de andra blir i slutet av april och vi lääääängtar!

Väntar på BIM... Är på BIM-4 idag... Känner att jag bara vill veta nu... om det är positivt vill säga...

Förstår att ni längtar efter att få sätta igång igen... Glad 
  • jenniekk
    Frankie86 skrev 2012-03-13 21:49:23 följande:

Hjärta
  • jenniekk
    Binaaa skrev 2012-03-14 20:05:33 följande:
    Äl om ca 2 veckor. Jag hoppas på att få åka till danmark då för första gången efter allt strul...
    Har inte hört någonting ifrån resultatet på operationen jag gjorde, hoppas det hinner komma innan annars vet jag inte hur jag ska göra. Orkar inte vänta mer! Gråter

Hoppas du får veta resultatet snart, jobbigt att inte veta kan jag tänka mig. Hoppas ni kan komma iväg snart Hjärta
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012