• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Ingen 1
    jenniekk skrev 2012-03-07 08:46:09 följande:
    Ingen1, har du vågat testa än?
    Nej har inte testat än, men tror att det är kört. Har haft rosa/röd liten blödning idag, vet ej om mensen kommer igång fullt imon eller vad det är. Ska testa mig imon.
  • Fröken Smilla

Jo självklart orkar jag, det är bara huvudet som känner hopplöshet just nu. Men kraften kommer mycket snart tillbaka. Eller ja, den är ju redan här jag provar tills det går, jag måste bara ha läkaren och ekonomin på min sida också

lillaarta.blogspot.com - om en singels barnönskan
  • jenniekk
    Ingen 1 skrev 2012-03-07 20:57:19 följande:
    Nej har inte testat än, men tror att det är kört. Har haft rosa/röd liten blödning idag, vet ej om mensen kommer igång fullt imon eller vad det är. Ska testa mig imon.

-håller tummarna-
  • regnbågsbaby

Igår tre dagar efter insemination fick jag en liten blödning och på kvällen började det värka och sticka på vänstra sidan i livmodern en liten stund, det liksom pulserade av värk och stick. Hm undra vad det var...

♥Love och Stoffe ♥
  • Ingen 1

Här har mensen kommit igång ordentligt idag...  Blir så trött på denna mens, ringde RMC dom tyckte att jag ska ta ett nytt grav.test på lördag. Varför undrar jag, men ska ändå köra igång igen. Så hoppas på tredje gången gillt denna gången med (vårt första barn kom till på 3:e försöket).

• Längtan 30
    Ingen 1 skrev 2012-03-08 17:18:26 följande:
    Här har mensen kommit igång ordentligt idag...  Blir så trött på denna mens, ringde RMC dom tyckte att jag ska ta ett nytt grav.test på lördag. Varför undrar jag, men ska ändå köra igång igen. Så hoppas på tredje gången gillt denna gången med (vårt första barn kom till på 3:e försöket).
    nej va synd! håller tummarna för tredje gången gillt denna gången oxå!
  • jenniekk
    Ingen 1 skrev 2012-03-08 17:18:26 följande:

Usch vad tråkigt!!! Ni har ju lyckats innan så chansen är stor att ni kommer lyckas igen... Hjärta
  • regnbågsbaby

Igår tre dagar efter insemination fick jag en liten blödning och på kvällen började det värka och sticka på vänstra sidan i livmodern en liten stund, det liksom pulserade av värk och stick. Hm undra vad det var... ♥Love och Stoffe ♥

♥Love och Stoffe ♥
  • Ingen 1
    jenniekk skrev 2012-03-08 18:01:14 följande:
    Usch vad tråkigt!!! Ni har ju lyckats innan så chansen är stor att ni kommer lyckas igen... Hjärta
    Längtan 30 skrev 2012-03-08 17:26:51 följande:
    nej va synd! håller tummarna för tredje gången gillt denna gången oxå!
    Tack!!   Orkar inte ens bli knäckt denna gången... Ger snart upp, läste på facebook nu att ytterligare en kompis ska ha barn. Nu är det 4 st som är med barn i min bekantskapskrets, är absolut glad för deras skull men SÅ ledsen för att vi inte kan få ett syskon till. Alla vi har barn samma år och nu sitter dom o planerar vidare med syskonen. Känns hårt!!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012