Vi som väntar smått i September 2012
Härligt! Grattiskram!
Härligt Ida att läkaren tar en på allvar!!! Men jag beklagar verkligen anledningen(anledningarna) till sjukskrivningen!!
Grattiskram dag & natt!! Kaksmulan1: känner som du...min kropp är helt slut...jan knappt komma ur sängen. Jobbar fortfarande 100% på ett ganska tungt jobb och istället för en förstående chef så har jag tyvärr det motsatta..ha fått fler arbetsuppgifter istället för färre o allt känns mest skit...ligger o bölar nästan var kväll för att jag har så ont i mina fogar...orkar snart inte mer.. Förlåt för klageriet!!
Måtte detta extrema sötsuuuug ta slut snart....kommer ju att rulla fram innan denna graviditet är slut!!! Angående tuttarna...HUGE! och ömma så in i bänken!
Ida: man ska faktiskt ge sig den egoboosten son det ger att ha en äldre bild ...det har jag med
Emelie kl. 10.27 - status VANSINNIG på min kroniskt försenade äkta man för att han är försenad till RUL...VEM är försenad till nåt sånt????
Emelie 11.02 - Tårar väller upp i ögonen, en lillebror till storebror...5 fingrar o fem tår! Vad har man gjort för att förtjäna en sån gåva, en sån välsignelse inte bara en gång, utan 2?? Skit i foglossning o allt annat skit...han ligger där, han flexar musklerna och vinkar till oss! Wow, så coolt!
Blev däremot bakflyttad (som vanligt..N var också en liten bebis och är fortfarande liten) en vecka, så det nya BF datumet är 24 september...men med tanke på att Noah kom 10 dagar innan RUL datumet och 2 dagar innan Senaste mens datumet. Så i hemlighet så håller jag nog 17: e som BF datum ändå.
Vi passade också på att outa på FB...hahah va kul det var. Många förvånade, men glada tillrop. Man blir så varm i hjärtat.
Nu firar vi med en mandelkubb (den nya cravingen) eller 3 och te.