• Em

Vi som väntar smått i September 2012

IdaVasterflo skrev 2012-04-19 16:01:59 följande:
    Ja kanske det!  

Tänkte på en sak, är det någon mer som får groteskt stor näsa vid graviditet!? Jag fattar det inte, men min näsa blir alltid typ dubbelt så stor när jag väntar barn. Även när jag inte är särskilt svullen. Helt mysko! 
    jag får alltid stora hakor...haha kan också vid närmare eftertanke bero på dieten
  • Em

jag verkligen hatar att vara sen o så väljer hjärtat en man som inte för sitt liv kan komma i tid...ironin i den

• Em
    Filuren83 skrev 2012-04-19 19:34:54 följande:
    Grattis till ett fint rul!!

Hihi, vi var exakt, exakt på minuten till vårt rul så de hade stått och ropat upp oss ett par gånger. Men vi kom i tid i alla fall, det var personalen som var tidiga!
    Vi kom också på sekunden...tur för min man att de var lite sena
  • Em
    eiramis skrev 2012-04-19 19:58:15 följande:
    Känner igen det där. Håller på att få ett nervöst sammanbrott varje gång vi har en tid att passa.
    Eller HUR!! Man får ju hjärtsnörp!!
  • Em

Grattis till dig väntarliten!! FijaLija: jag har hört att man ska lite på yngre barn när det gäller sånt...de verkar ha en intuition som inte vuxna har. Fast nu säger jag emot mig själv lite...för både jag och min man VISSTE att detta var en lillebror i magen denna gången! Förra gången visste jag också men då var mannen mer osäker. Ha en go kväll tjejer!

• Em
    FijaLija skrev 2012-04-20 20:02:12 följande:
    Em: hihi ja det visar sig ju förstås när bebis väl är här ;)

Haha, jo det lär ju inte va en hemlighet för alltid!
  • Em

Idag är det Malmö som gäller med familjen och syrran. Jag o hon ska floata...läskigt men kanske ska det bli skönt. Sen lunch och senare fika med en kär vän...hurra vilken dag! Har bestämt mig för att strunta i foglossning o huvudvärk just idag. Ha en skön dag!

• Em

Måste bara kräka av mig!!!! 
    Kroppen har sagt upp sig! Sd varje dag...så fort jag gör något ansträngande (som nu till och med inkluderar lyfta min egen lättviktsson...knappt 11 kg). Har alltid ont av foglosningen, bölar när jag kommer hem från jobbet varje dag...jag orkar inte mer. Punkt. 

• Em
    Flax skrev 2012-04-22 20:25:44 följande:
    Jag fick också en sån känsla av att jag höll på att svimma i morse, när jag stod i duschen, o det har hänt tidigare oxå. Jag blev som andfådd o det dånade i öronen, så jag satte mig ner. Gick in o la mig på sängen, och efter ett tag gick dett över. Käkar redan järn-tabletter då jag hade lågt värde sist jag var hos bm. Är det järnbrist yrseln beror på? F ö är jag en av dem som läser tråden varje dag, men gör inte så många inlägg själv. ? E i v 20.
    Låter som blodtrycksfall...hade minst ett om dagen i veckorna 15-17. Var hos doktorn och det var bara till arr vila när man fick ett. 
  • Em

Blir att vara hemma med min lille pöjk idag. Han har inte ätit mer än några mackor o välling sen i torsdags kväll..o röd i halsen, så det är väl streptokocker.  Har varit i vc's telefonkö i drygt en timme...blir lite halvknäpp på det. 

En del av mig är superlättad att jag får va hemma...hur snett är inte det.
    Ha en go dag alla  och lycka till på RUL. 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012