• Em

Vi som väntar smått i September 2012

Ja fy för detta...jag spyr hellre än tuppar av... Skulle nog få tid hos läkaren...min bm lät bekymmrad...

• Em

Yay! Fick tid i eftermiddag...härligt när sjukvården fungerar

• Em

Nähä...den doktorn ville inget göra utom att ta lite prover...tydligen var det heeelt normalt med blodtrycksfall o att vara yr hela tiden + 2 svimmningar bara på några veckor...frustrationen är uppe på topp!

• Em
    Vili skrev 2012-03-26 23:25:13 följande:
    bara nyfiken vad du tycker han skulle göra förutom att ta blodprover på dig. Vid yrsel och upprepade svimningar måste man ta blodprover , blodtryck för att få en bild om vad det rör sig om hittar man inget där hos en gravid kvinna som tidigare är helt frisk kan man nog lugnt avvakta för det är precis som han sa vanligt. Blodtrycksfall är vanligt hos gravida med efterföljande yrsel och eventuellt svimningar...
    Isak 090122 Lillräkan BF 120906

Näe, jag ville väl mest att han skulle Göra nåt, är inte den som söker vård för ingenting....så jag blev vansinnigt frustrerad av att det liksom inte finns nåt att göra, för bra, det har jag inte mått på länge...får ringa min bm igen o prata med henne.... Idag vårdar jag lilleman som är dunderförkyld och har svårt att andas för förkylningen... Och FijaLija: fiiina ringar! Tycker som de flesta, ni behöver inte ha likadana för att det ska "gillas"...man kan gott ha olika. Man ser ju inte supertunna mänmed diamanter i sina ringar
  • Em
    Enniie skrev 2012-03-27 01:28:27 följande:
    Nu ikväll fick sambon för första gången känna flera sparkar/slag från bebis. Jösses vad lycklig han vart min karl.

Bless! Och vilken tur! Det är väl ganska ovanligt att man känner sparkar utanpå magen så tidigt? Men grattis, desto tidigare, desto mer tid att njuta av undret i magen!
  • Em

Välkommen Ida! Vilken stark kvinna du verkar vara!! Hoppas att du trivs här o att vi kan glädja varandra! Och godmorgon till er andra!

• Em

3- d eller är det 4- d får vi går på ful (som jag för övrigt inte har fått tid tull än i v. 16)

• Em

Yes! Tackar grävmaskinisten för morgonunderhållningen för min 16 månaders kille! Han är helt lyrisk o hans mamma med...kan man vila det snurriga huvudet. Bävar för att gå tillbaka till jobb imorgon...vete inte hur det ska gå när man är så yr...

• Em

Mammakläder har jag använt några veckor...eller ja, jeansen i alla fall. Har inte fått nån bebismage än,mest lite plöfsig... Förra grav satsade jag på leggings, lösa klänningar och tunikor och 3 par mammabyxor. Jag handlade mycket på tradera o hm...kände art det fanns annat jag ville lägga pengar på, som bebisen. Jag har inte köpt några plagg till den lill*, har rätt mycket från Noah o så köpet jag när jag "springer på nåt fint". Det vi verkligen behöver köpa är en syskonvagn!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012