Vi som väntar smått i September 2012
Ja fy för detta...jag spyr hellre än tuppar av... Skulle nog få tid hos läkaren...min bm lät bekymmrad...
Ja fy för detta...jag spyr hellre än tuppar av... Skulle nog få tid hos läkaren...min bm lät bekymmrad...
Yay! Fick tid i eftermiddag...härligt när sjukvården fungerar
Nähä...den doktorn ville inget göra utom att ta lite prover...tydligen var det heeelt normalt med blodtrycksfall o att vara yr hela tiden + 2 svimmningar bara på några veckor...frustrationen är uppe på topp!
Välkommen Ida! Vilken stark kvinna du verkar vara!! Hoppas att du trivs här o att vi kan glädja varandra! Och godmorgon till er andra!
3- d eller är det 4- d får vi går på ful (som jag för övrigt inte har fått tid tull än i v. 16)
Hahaha det skulle INTE stå ful, utan rul!!
Yes! Tackar grävmaskinisten för morgonunderhållningen för min 16 månaders kille! Han är helt lyrisk o hans mamma med...kan man vila det snurriga huvudet. Bävar för att gå tillbaka till jobb imorgon...vete inte hur det ska gå när man är så yr...
Mammakläder har jag använt några veckor...eller ja, jeansen i alla fall. Har inte fått nån bebismage än,mest lite plöfsig... Förra grav satsade jag på leggings, lösa klänningar och tunikor och 3 par mammabyxor. Jag handlade mycket på tradera o hm...kände art det fanns annat jag ville lägga pengar på, som bebisen. Jag har inte köpt några plagg till den lill*, har rätt mycket från Noah o så köpet jag när jag "springer på nåt fint". Det vi verkligen behöver köpa är en syskonvagn!