Vi som väntar smått i September 2012
Ber om ursäkt för mitt totalt misslyckade försök till att citera...dumma telefonen! Har också som mensvärk, tagit fart denna veckan. V 13
Ber om ursäkt för mitt totalt misslyckade försök till att citera...dumma telefonen! Har också som mensvärk, tagit fart denna veckan. V 13
Sällar mig till godisklubben...en av få grejor son gör att jag inte mår illa...och alla pauser från illamående är välkomna. Tycker det är svårt med vagn...om man ska ha syskonvagn eller ståbräda och komplettera med en sulky till "stora pojken" . Han kommer att vara 22 månader när räkna kommer. Någon som vet nån bra, smidig (men ingen sån där det ena barnet sitter över det andra) syskonvagn?
Tror att det nog ligger en pojke till i magen om man ska gå på hur man mår...jag mår som en urvriden trasa (ser ut som en också) och orkar egentligen inte känna nåt...jag vill bara sova o helst inte kräkas... Har faktiskt varit ute lite med Noah idag, så nu kan jag med gott samvete ligga under en filt i soffan resten av dagen!
Ajajaj...har fått dille på glassen tips top (tur att den finns i miniformat).... Det slinker ner ganska lätt om man säger så...hua
På väg till inskrivningen på mvc nu....så jedra nervös!!!
TACK! Vet egentligen inte varför, andra barnet o så är jag i v 14...så jag borde inte vara nervös alls...men ju va pulsen går nu!
LYCKA! Mun bm hittade hjärtljuden direkt o den lille busen gav till omed mikrofonen en spark! Lättad till 1000!! Ang foglossning har jag haft känningar i 2 v nu (är i v 14), men än är det inte såååå farligt...hoppas att det inte blir sämre. Ikväll firar vi med kondisbitar och te...mysigt
Dagens bästa: svimma på provtagningen!