• Em

Vi som väntar smått i September 2012

LillyRose skrev 2012-04-10 16:00:18 följande:
    Vi ska få en son! Nytt bf 4 september! Helt perfekt!

Grattiskram!!
  • Em

Välkomna nya gravida!! Srarstruck: Me to! Torr, torr och torr!! Vaknade precis efter en liten "lur"...2 timmar senare! Mest otroligt i allt är att min 1,5 åring sover fortfarande...3 timmar senare!?! Det har aldrig hänt!!! Nu är vi snart redo för MILANO! Pengarna är växlade, kläderna tvättade, foglossningsbältet är packat, stödstrumpor o proviant köpt! Imorgon kl 05 börjar vi! på vår resa! Och 4 barnlösa dagar... men mest yay

• Em

Jag har tyvärr fortfarande tiptopglass...tyr att de finns i miniformat Sonen lämnad, väskan packad....imorgon sticker vi!

• Em

Hej alla och välkomna till er nytillkomna! Tillbaka på skånsk mark efter en weekend i Milano! Hurra va härligt att komma bort o ladda batterierna men halleluja va gott o komma hem och pussa på lilla sonen. Kroppen är SÅ sargad...ligger på rygg och kan inte göra mer tur att jag tog semester imorgon med för att landa med sonen innan vardagen sätter igång igen... På torsdag är det ul!!!

• Em
    Smurfan87 skrev 2012-04-16 10:04:52 följande:
    Nu har vi varit och sett våran lilla plutt på UL :) 15 cm och helt perfekt! Ska firas med att köpa en baby mössa som jag spanat in i ett par veckor.

Whihoo grattis till lyckat ul! Njut nu av att bli mamma!
    Angeeliicca skrev 2012-04-16 09:49:01 följande:
    Ska gå ut med det på FB idag att vi ska ha barn. Något tips på något kul sätt man kan skriva? :D

Har inga direkta tips...tänkte go public på torsdag efter ul om allt ser bra ut... Jag tänkte nog skriva typ: "i september blir vi 4" eller "att den lilla killen blir storebror"...tycker att det är supersvårt! Har drabbats av den obligatoriska "efter-semestern-förkyldningen" sista dagen på min semester! Imorgon är det åter till verkligheten...blä!! Känner att foglossningen blev sämre under semestern, och då tog vi spårvagn eller nyss exakt överallt...himla skit! Idag har jag bara gått till affären o här ligger jag o kvider...hur ska detta sluta,!? Och min man har helt o hållet fått bestämma angående om,att fråga on kön på torsdag och han sa att han verkligen ville det! VA!? Man får ju stå för sitt ord, med jag var ju helt säker på art han skulle säga nej...så nu sitter jag o hoppas i hemligt att de inte kommer att se nåt
  • Em
    CharlieGto skrev 2012-04-16 12:50:55 följande:
    I dag var vi på RUL och fick se att vi väntar en liten pojke den 10 September :) allt såg bra ut så nu kan jag o mannen känna oss lugna o börja planera lite mer! Skall se om jag får laddat upp någon bild i bildtråden senare i dag..

Grattiskram till dig, mannen o lillpojken!
  • Em
    JETS skrev 2012-04-16 15:12:28 följande:
    Em: if har en applikation som heter "barnkollen" den uppdaterar automatiskt på din vägg när du går in i en ny vecka. Kan vara kul att lägga upp :) Vi la upp UL-bilden med texten "4 ska bli 5, vi längtar efter dig pyret"

Tack för tipset! Blir nog en sån app tror jag! Många är det som inte vet än, så det ska bli kul! Ida: varför blev du sjukskriven? Och härligt att det såg bra ut med bebis!
    oOLillaJagOoo skrev 2012-04-16 16:25:47 följande:
    Hej tjejer!! På fredag är det min tur för ultraljud!! :) Så spännande men ändå lite skrämmande.. Men hörrni - vilken vecka är ni i och hur och var känner ni av bebisen?   

Jag känner bebis ofta långt ner till vänster...men har inte känt så länge...går in i v 19 imorgon. Igår kände mannen liten också, han tycket det är superhäftigt (det är kanske då som männen på riktigt förstår att de är "gravida"?!).
  • Em

Med Noah kände min man inte honom förrän i v 21 eller 22 tror jag...lugn, det kommer

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012