Vi som väntar smått i September 2012
Grattiskram!!
Välkomna nya gravida!! Srarstruck: Me to! Torr, torr och torr!! Vaknade precis efter en liten "lur"...2 timmar senare! Mest otroligt i allt är att min 1,5 åring sover fortfarande...3 timmar senare!?! Det har aldrig hänt!!! Nu är vi snart redo för MILANO! Pengarna är växlade, kläderna tvättade, foglossningsbältet är packat, stödstrumpor o proviant köpt! Imorgon kl 05 börjar vi! på vår resa! Och 4 barnlösa dagar... men mest yay
Härligt MiaMy!! Grattiskram!
Jag har tyvärr fortfarande tiptopglass...tyr att de finns i miniformat Sonen lämnad, väskan packad....imorgon sticker vi!
Hej alla och välkomna till er nytillkomna! Tillbaka på skånsk mark efter en weekend i Milano! Hurra va härligt att komma bort o ladda batterierna men halleluja va gott o komma hem och pussa på lilla sonen. Kroppen är SÅ sargad...ligger på rygg och kan inte göra mer tur att jag tog semester imorgon med för att landa med sonen innan vardagen sätter igång igen... På torsdag är det ul!!!
FijaLika: idag blir det lax, potatis och romsås...
Med Noah kände min man inte honom förrän i v 21 eller 22 tror jag...lugn, det kommer