• Em

Vi som väntar smått i September 2012

Hej och välkomna alla nya! Grattis till lyckad RUL, sim man längtar efter att se den lille när ni berättar om era! Snart så! Har varit ute och grillat vid havet med fritidsbarnen idag, UNDERBART väder och ett härligt glatt gäng...men ojojoj vad mina fogar säger nej nu (ja och då). Det blir värre för varje dag nu...ajsom liksom.

• Em
    GammE skrev 2012-04-04 20:46:58 följande:
    men gud så sött! Önska jag kunde komma på mer sådant å vara lite mer romatiker :)
    Em skrev 2012-04-04 18:19:59 följande:
    Hej och välkomna alla nya! men ojojoj vad mina fogar säger nej nu (ja och då). Det blir värre för varje dag nu...ajsom liksom.
    tack :) Hur känns det när det känns i fogarna? Vet att jag hade lite småproblem med det med första men minns inte riktigt hur den smärtan känns...

Ja när man anstränger sig så känns det lite som om det sitter en vass kil i svanskotan:. Så för varenda steg man arg så strålar smärtan ut i ben, rygg och bål. Det känns helt enkelt som om man håller på att gå isönder. Sen känner jag mig stel o så värker det efteråt, märman är inaktiv (läs ligger på soooooffan). Det är säkert olika för alla, men så är bästa sättet att beskriva hur det känns för mig. Tur att jag jobbar imorgon med, sen är jag ledig till den 17/4...sååå härligt!
  • Em
    eiramis skrev 2012-04-05 22:17:32 följande:
    Födelsedag idag och lyxat med att äta massa smörgåstårta, så nu har jag massa halsbränna. Har fått OK från sambon att skaffa en cornish rex (katt) så nu har jag letat runt en massa efter en omplaceringskatt och kollat mailen ca 100ggr eftersom jag mailat angående en. Om jag inte får svar från dem ska jag ringa på en annan om någon dag. Känns faktiskt lite skönt att lägga fokus på annat än magen och knyttet en liten stund. Har saknat att ha djur i flera år nu. Katt,bebis, sambo och bonusbarn, kan inte bli bättre!

Grattiskram på din dag! Ibland rasslar det på i livets lotteri!!! Grattis till "livsflytet" som du verkat ha!
  • Em

Min barnmorska har sagt till mig att det går bra att äta lax om man bara fryser den i 3 dygn innan man äter den....

• Em

Ang försäkring så har vi trygghansa, den passade oss bäst. Sitter i bilen åå väg hem från svärmor...sååå mätt! Känns nästan som om bebisen inte får plats! Imorgon fortsätter firandet av påsk i de skånska skogarna (jo de finns) hos mina föräldrar! Fyra dagar av avslappning och spel

• Em

Edds: lider med dig, men va härligt att det löste sig o att de och du lyssnadepå din kropp! Min bästa vän fick sin lille son idag...hurra!! Blev alldeles varm i helakroppen! Vilken lycka det är med ett nytt mirakelpå jorden! Och tänk, snart är det vår tur!

• Em

Lycka till ni som ska på RUL idag,!! Hoppas.att allt ser bra ut och att de som vill se kön, kan se det! Idag gick liten upp 5.30 vilket var längesen...kom på att jag är rätt beroende av sömn Lite knixigt när man sover borta med...men men, hoppas att man kan sova lite sen!

• Em

Det här med att titta kön tycker jag att man får tycka o känna hur man vill om, bara man inte ser det s en rättighet! Om något är det väl en skön bonus (för de som önskar få bonus)! Personligen har jag svårt att rättfärdiga för mig själv att titta efter kön...vi tog inte reda på det med vår pojke och halva "nöjet" på förlossningen var ju att se vem som hade bott i magen så länge! Enligt mig finns det bara I- landsorsaker för att titta kön...men hey, går det o man vill så får folk göra som de vill!

• Em
    Alicias skrev 2012-04-10 10:15:42 följande:
    Lyckar RUL nu på morgonen! Allt såg ut som det ska och bebis levde loppan och drack vatten där inne. BF datumet stämmer fortfarande på dagen, härligt! Fick också veta att vi väntar en liten pojke som vi trott  Lycka!!!!

Yay! Grattiskram! Härliga nyheter! Gläds med dig!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012