eiramis skrev 2012-05-08 16:19:05 följande:
Splink: Bra att de lyssnade på dig och tog dig på allvar.
Här håller vi på att planerar vigsel. Vi är inte ute i så god tid då vi vill vigas dagen före midsommar. Väntar på att en vigselförrättare ska förhandla med sin fru och sedan ringa upp oss. Hjälp, hur blev jag så här vuxen? Jag som i tonåren svor på att aldrig gifta mig utan vara radikal hela livet. Och här sitter jag i radhus med blivande make, bebis i magen och två underbara bonusbarn. Så det kan gå.
Åhhhhh...älskar bröllop! SÅ vackert när två människor lovar varandra evig kärlek! Lycka till med planeringen! Låter riktigt bra av det jag läste nedan!
LyckligFru skrev 2012-05-08 17:08:23 följande:
roligt med bröllop :) lycka till!
vi har bröllopsdag idag, firar 2 år! jag skulle heller aldrig gifta mig men sen träffa jag den rätta så vad gör man? :D
KUL! Grattis! Jag och min man firar 2 år om nån vecka (29/5). Härligt när man har hittat sin andra hälft!
Foglossningen och jag har inte varit komipsar. Det verkar gå lite i vågor...ibland bara ont och några dagar nu olidligt med massa sammandragningar som resultat. Hoppas att det inte blir värre...då blir man ju orolig!
Tycker att det är vårt att hålla reda på i vilken vecka jag är i ens...med Noah hade jag stenkoll...
Kakis: Ligg ner o låt mannen serva dig