FijaLija skrev 2012-02-19 23:10:57 följande:
Någon mer än jag som känner sig faaantastiskt osmidig, klumpig och allmänt... Tjock?! Inget flås alls och tålamod som ett bi som en elefant precis satt sig på?! -.-
jag och min sambo satt och diskuterade detta igår, jag sa att jag känner mig så otroligt oslim och dallrig, och jag har visst fått på mig lite hull, är annars rätt så liten brukar pendla kring 57 och 63 kg.. men nu har jag ju överstigit det så det känns lite ovant, jag tror iallafall att det är för att jag inte är van, jag är inte van att ha magen utbullad eller att mina jeans inte passar osv... men han är väldigt pushande till att jag ska träna, men enbart för att jag skall klara förlossningen med bra flås, så jag tror han kommer kunna få mig att orka hålla igång !! förhoppningsvis...
Alicias skrev 2012-02-20 00:33:22 följande:
En tanke som slog mig idag är - hur ska man bädda vagnen? Vi kommer ju få barn i September, man vet ju aldrig hur vädret är men hur kommer ni göra? Ska ni bädda med kudde och täcke? Känner mig lite lost kring sånna här saker. Hur gör man? hehe
här jag bor är det höst i september... tillochmed i början av september, så det blir nog bädd av de tjockare alternativen för mig :)
moonlaiz skrev 2012-02-20 08:36:14 följande:
går in i vecka 13 (12+0) på torsdag å ska då göra min första glukosbelastning.
någon annan som har glukosbelastning i sikte?
ser ju inte fram emot det direkt!
får jag bara fråga, gör alla denna glukosbehandlig eller är det något speciellt varför man gör det ? jag hoppas jag får bättre information ang allt nu idag när jag ska på inskrivningen.... kl 13.00 ...