• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

StarStruck skrev 2012-02-23 09:18:39 följande:
    Vars köpte ni era angel sound?
    jag har beställt från teknikmagasinet, den bör komma idag.
    köpte gel på apoteket för bättre kontakt. hoppas på att få testa den idag !!
  • Edds
    StarStruck skrev 2012-02-23 09:23:29 följande:
    Ska kika in där då :D
    ja gör det, den var inte så farligt dyr, tror jag betalade 400 kr med frakt och allt. och jag tänkte bara använda den 1,max 2 gånger, så jag tyckte de var rätt rimligt pris ändå !
  • Edds
    StarStruck skrev 2012-02-23 09:52:25 följande:
    Ska till gyn ikväll, har fått en mindre blödningObestämd
    Lite snopet och få mf i v 11+5, i princip på första målsnöret
    nejdå det är nog ingen fara ! Är det inte vid denna tid man skall ha mens igen??? då kan man ju få en liten blödning

håller tummarna för dig !! <3
  • Edds

men vi hoppas på det bästa !! kan ha blivit påfrestningar på slemhinnorna bara :)
    Jag har väntat mig småblödningar efter varje gång vi haft sex men peppar peppar jag har inte fått något än !

• Edds
    Friiidaaay skrev 2012-02-23 11:14:32 följande:
    Är inne och tjuvläser eran tråd lite, då ja fick min första i september 2011 och minns tillbaka till allt det ni nu går igenom :) Ni har en fantastisk tid framför er! Njut Skrattande ( om ni kan.. )

Ha det gött alla tjejer & bebisar.

/ friiidaaays.wordpress.com 
    hihi vad mysigt !!! jag längtar sååå och det är vi många som gör :D
  • Edds

fyfan vad jag har börjat lukta svett .... hoppas det bara är ett temporärt gravtecken för mig...  :(

• Edds

JA det är groteskt ! de 3 senaste dagarna är det tur att min sambo varit på jobbet, jag har fått duscha ordentligt innan han kommer hem så jag luktar blommor ! Kanske måste vädra sovrummet också haha

• Edds

Jag såg just post bilen här utanför (har skickat efter postförskott på min angelsound) så nu sitter jag och väntar som en tok på sms et att jag får hämta den !! (sjukt vad jag väntar på den, trots att jag inte ens kommer våga testa än ju om några veckor, hahah )

• Edds
    fliisan skrev 2012-02-23 13:45:17 följande:
    Har idag varit på första ul, var en livlig liten krabat i magen :) allt såg bra ut på kub resultaten med :) bf är 8/9 blev flyttade från den 4:e.. Nu känns allt mer verkligt :)
    oj vad skönt att allt såg bra ut ! :)
    LöjligaFamiljen skrev 2012-02-23 15:07:59 följande:
    Jag svettas också som en gris :/ luktar pyton! Brukar aldrig lukta svett annars...
    ja vi verkar inte vara ensamma om det iallafall ! Men jag tycker ändå att det är olustigt att gå omkring och lukta unk... ne fy och blä... blir nog absolut torr i armhålorna för min del !!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012