Frokenpilla skrev 2012-02-09 19:28:54 följande:
På tal om det här med att bli flyttad så blev jag det med dottern med. Räknade själv ut att hon skulle komma den 25:e november. Jag var helt säker på detta eftersom vi bara hade sex EN gång den månaden pga att vi låg i influensa om vartannat och jag visste när min ägglossning var. Blev dock framflyttad hela två veckor på Ultrajudet till 8:e december.
För mig stämde det inte alls för i så fall hade jag testat positivit i vecka 3?!
Hon kom sedan den 26:e November. Är fortfarande helt säker på att dom hade fel.
Är också sjukt törstig konstant, älskar vichyvatten!
Är också hunrig nästan hela tiden..skitirriterade. Äter jag inte mår jag dessutom illa. Men det är ändå bättre nu än för några veckor sen. Är liiiite tåligare med att vänta på maten nu men får LÄTT blodsockerfall.
Trött är jag enormt...vill helst sova middag och på kvällarna vill jag lägga mig kl. 21. Senast.
Jag är så jävla glad att jag är arbetslös just nu. (jag vet att man inte får säga så!)
Är sjukt sugen på sill och potatis! helt fel årstid men tänker äta det i helgen :)
jag känner också att det känns helt omöjligt, men man får ju se, det gör ju ingenting egentligen ! Det är ju bara irriterande att bli tillbaka eftersom man vill slippa dessa 12 veckor så snabbt som möjligt !!! :)
Jag är också sjukt glad att jag är (arbetslös) ... dock inte lika glad att jag har skola som skall göras. Jag orkar inte , har dugga imorgon och har ingen aning om vad det är som gäller, för jag bara sover. Idag har jag sovit mellan 16-20 .. vaknade just... har inte lagat middag, åt en kall fläskpannkaka från kylen och bara ooorkar inte plugga ... jag är så trött. helt ned slagen ! Önskade min sambo var hemma och kunde hjälpa mig med middagslagning och så men han har jobbat iväg nu några dagar... jag är så trött att jag kan grina..