Vi som väntar smått i September 2012
På torsdag ska vi på tidigt UL, så då får vi äntligen veta. Känns som att den här veckan kommer gå extremt långsamt.
Var tvungen att skriva av mig lite. Godmorgon förresten! :)
tack, jag hoppas det går bra imorgon !! Lär ju höra av mig, tror inte det blir ett VUL dock, det blir nog ett UL, känns bra :D men vi får se jag får väl tillbaka på det !!
Mina bröst har vuxit , har rätt nätta bröst annars (70C) altså såna H&M bhar .. men eftersom vi hade så kasst utbud här på underkläder så köpte jag en 80C den är iaf större i kupan men på gränsen att den passar ens... dom är stenhårda och runda och så har jag tydliga blodådror och nästan lila bröstvårtor. samt Talg som kommer ur dom.... lite äckligt faktiskt haha
haha vad kul med såna där test, men de är några veckor kvar tills man kan testa det !! Idag är det 8+4 för min del. Känns som om de magiska 12 veckorna snart är över. Hoppas jag. Ska på mitt första UL nu om 2 timmar så jag är jätte nervig... lyxar till det med en god frukost idag eftersom jag mår som en sessa inge illamående !
Vi får se hur det går idag, jag får väl uppdatera när jag kommer hem därifrån !
God morgon på alla!
Länge sedan jag skrev något här, trodde jag skulle slippa illamåendet men
nu i v9 börjar morgonen med kräkningar ><
Har en fundering, ska in på inskrivning på tosdag (v8+4), kan man be om att få ett tidigt UL eller måste det finnas en bakrund (missfall, sjukdom dyl) för att få det?