LillaBabyK skrev 2012-02-01 07:43:55 följande:
1.4 mm om dagen måste den ha växt! Jäkla fart där inne! Jag bor utomlands så jag ligger massa timmar före er, därför som jag missar all the action här inne när ni skriver som mest, hehe. Det ilar en massa idag så det fixas och donas där inne definitivt! Är så stolt med min lilla bild :D
Twister!! Va gott! Jag vill ha Calippo, älskar Calippo! Mamma har packat ihop ett paket med svenska saker som jag såklart suktar efter nu och absolut inte kan få tag i så jag hoppas det kommer snart innan jag dööör!
Ja usch, fy, hatar att man kopplar illamåendet till olika saker och att man inte kan klara av att göra olika saker. Jag klarar inte av att öppna våran kyl längre och då har vi ändå TVÅ deodoranter där inne med aktivt kol. Spelar ingen roll, tycker det luktar apa.
Jag vet precis hur du menar, jag har börjat tröttna på att det inte finns någon ny information, nu läser jag ju bara om och om igen samma saker om bebisen fast på olika ställen :P Får försöka hitta något annat att göra, haha!
ja just det du bor ju utomlands då är det ju helt andra tider hahah jag tänkte du hade varit mitt i natten och tatt klamydiatest heheh :D
Ja twister och calippo och piggelin. Jag köpte en hel låda med calippo från coop för ngn dag sen, den är slut.. ja det blir nog 2 isglassar per dag dock,... inte nyttigt, men jag vet inte, det kanske är min craving?
Jag mår illa illa illa idag, nära att kräkas flera gånger nu, och jag äter hela tiden, konstant, fattar inte hur jag ska lyckas klara mig till middag ... helt omöjligt..
och jag kan fortfarande inte smälta hur underbart det var med det lilla livet på skärmen. Man blir helt gråtfärdig. Jag frågade dock inte om att få med någon bild utan jag tar det sen på rul. Vi har båda sett pyret så de räcker för mig =)