Vi som försökt ett tag utan plus
Hej på er!
Jag har en slöa-i-soffan-fredag ikväll och tänkte kika in här en sväng och höra hur det är med er. Mår ni gött, tjejer? :)
Jag har ju, som jag tidigare berättade, inte alls haft koll på cykel den här månaden, eftersom vi bestämde oss att HELT lägga bort verkstaden nu innan utredningen drog igång. Nu när jag har fått pergo utskrivet så vill jag ju däremot bara att nästa cykel ska starta så att jag får börja med tabletterna, hehe. Jag vet inte alls när jag har BIM. Senaste cykeln var ju 37 dagar lång helt plötsligt, så enligt min app har jag BIM den 5 oktober, men jag är inte så säker på att det stämmer jag... Är i alla fall på dag 20 nu, för jag har för mig att jag fick mens den 2 september.
Nåväl, läkaren tyckte ju det såg ut som om jag faktiskt fått en egen ÄL denna månad, vilket kommer att bekräftas med blogprov på måndag. Det kan kanske förklara varför jag har haft lite molvärk i magen och väldigt ömma bröst senaste veckan. Jag undrar när ÄL faktiskt skedde. Har ju mått såhär ett tag nu, och har en himla huvudvärk och ont i ländryggen. Det känns häftigt att ägglossa själv! Iofs äter jag ju BDG och RR, så det kan ju vara därför, men jag är ändå glad.
Jag har stora förhoppningar på pergon! Nu jäklar ska det bli ett plus innan året är slut!
Förresten, ni som vet... hur många cykler prövar man att käka pergo innan man börjar gå över och tänka på IVF?