kanske 4a skrev 2012-08-25 11:36:44 följande:
Förstår vad du menar. Jag gör så varje månad, trots negativa test som skrattar åt mig tänker jag att det kanske är fel på de, eller det är för tidigt osv. Trots att jag alltid får tidiga plus och vet att det är kört om jag inte ser ens en skugga innan äl +10. Hur mycket man än försöker intala sig själv att det inte är något så hoppas man ändå. Jag har molvärk, ömma bröst, trött och frusen. Men allt det är ju pms-symtom också. Testet lika blankt i morse äl +11 så jag vet att det är kört. Men jag säger som kravmärkt, vi måste ju få hoppas och önska, man blir lika ledsen ändå när mensen kommer. kram!!
Jag håller helt med och jag tänker fan fortsätta hoppas tills helvetesmensen dyker upp, om den nu gör det. Jag lyckas ju inte sluta tänka på det så det är bättre att ge efter, som ni skriver. Det blir nästan bara mer smärtsamt att låtsas om att man gett upp, när man ändå fortsätter att känna efter. I morgon har jag BIM och min mens har inte gett minsta tecken på att komma, så jag ber till högre makter och håller tummarna. För er också!