Vi som försökt ett tag utan plus
Tack för ditt utförliga svar! En fråga till bara... När under ÄL stiger tempen, och när bör den sjunka igen? Alltså, om jag märker att tempen stiger idag, när inträffar troligen ÄL då?
Tack för ditt utförliga svar! En fråga till bara... När under ÄL stiger tempen, och när bör den sjunka igen? Alltså, om jag märker att tempen stiger idag, när inträffar troligen ÄL då?
Nu fattar jag! Och det är ju såklart mycket mer rimligt än hur jag tänkte först. Man kan tro att jag är helt grön inom det här området, haha. Mycket har jag lärt mig på vägen, men det här med temp har visst gått mig helt förbi.
Jag ska köpa en temp när jag kommer hem från Turkiet. Det skadar ju inte att testa!
Brudar, nu börjar den klassiska mensvärken komma här i lugn takt. Det börjar väl forsa lagom när vi landat och jag ska kliva i vattnet :) Typiskt!
Hoppas2012: Det är nog ingen som tycker att man måste försökt i över ett år för att få vara med. Men kanske lite längre än två månader, kanske mest för att vi ska kunna få tala med andra i samma sits, som förstår det här med att kämpa och kämpa i tid och otid. :) Du har väl hängt här i 10 månader innan du fick plus va? Och vi är alla här så glada för att du är gravid, och du är välkommen här lika mycket ändå. Du är en av oss vet du!
Pastell: Vilken temp tycker du jag ska köpa?
Flickor, i morgon bitti far vi till Turkiet. Jag kommer nog hinna med ett litet inlägg innan vi drar, men för säkerhets skull skriver jag nu också. Jag tror att det finns internet på hotellet, men man vet aldrig. Därför vill jag önska er en himla härlig vecka!
Jag hoppas att alla ni med ÄL under veckan får till det precis rätt och att tiden för er andra går fort så att ni också kommer till ÄL igen.
Själv är ju BIM-dagen slut här, och jag har med alla medel försökt få igång mensen, men inte så mycket som en brun flytning har kommit. Kanske kommer den i morgon eller på tisdag. Förhoppningsvis kommer den inte alls. Jag har inga test kvar hemma, jag hade visst räknat fel. Så jag hoppas det finns att få tag på i Turkiet om mensen nu inte kommer. Jag tänker inte dricka någon alkohol förrän jag vet hur saker ligger till.
Jag kommer sakna er när jag inte kan vara här lika ofta, men det gör mig nog också gott att få lite paus från FL. Haha!
Ligg i nu, damer! Särskilt du JZ79! ;) Väck honom!
Puss och kram på er!!!
Nu drar vi, ladies! Ingen mens i sikte, men nu ska jag försöka att inte tänka mer på det.
Bye bye Sweden och Hello Piña Coladas! :)
Puss på er raringar!
Men Rebster, vad är det för starkt och härligt plus jag får se!? Åh så glad jag blir nu! Min semester blev just ännu bättre! Jag skriver från hotellrummet i ett asvarmt Turkiet. Har inte lyckats få igång Internet förrän idag. Hade som ni vet BIM i söndags och testade då negativt. Har inte lyckats få tag på några test här och mensen har fortfarande inte kommit. Inte ens spottings som jag alltid har. Börjar misstänka att jag inte fick någon ÄL denna månad och att mensen kanske därför är sen eller hoppar över helt. Känner INGA symptom alls. Så jag tror verkligen inte att jag är gravid. Men en härlig semester har vi, med mycket mat och mycket värme. Tänker på er! Grattis igen söta Rebster!