• Nellin

Vi som försökt ett tag utan plus

Kravmärkt skrev 2012-08-21 21:15:06 följande:

10?? Fan vilken sjusovare du är! Då har en annan suttit på jobbet och väntat på bild i 2,5 h redan.. Gud så kul det här är!! Nu ska jag sova med tummarna hållda
    Jag och karln har semester och är kvällsmänniskor. Jag är nog uppe innan 10, men kommer nog inte sätta mig vid datorn förrän då. :) Jag går såklart upp tidigare i vanliga fall. Haha, jag låter som värsta tonåringen här.

Tack för dina tummar, raring! 
  • Nellin
    JZ79 skrev 2012-08-21 21:26:51 följande:
    Nellin: jag har aldrig fått spökstreck så vet inte hur det funkar...mina testet har alltid varit totalt blanka :/ Lägg in din bild i tråden jag länkade till..där får du svar på allt från spökstreck å svaga plus :) Kram!!
    Tack för tipset, men jag tror jag försöker ha lite is i magen istället. Jag vill inte varesig hoppas eller misströsta för tidigt. Tiden får utvisa helt enkelt och jag hoppas med ALLT jag är att det blir ett plus som stannar kvar. :)
    Kravmärkt skrev 2012-08-21 21:27:32 följande:

Då är det väl ok "Ses" imorgon då! För här snackar vi varken semester eller kvällsmänniska så jag måste ta och sova nu Natti
    Sov gott sömntuta! Ses i morgon! :)

• Nellin
    Ciccie86 skrev 2012-08-21 21:37:41 följande:
    Jag ser definitivt ett streck jag med Nellin!! Du måste testa imorgon bitti och lägga upp :)
    Det ska jag absolut göra. Jag har typ 15 test liggandes här hemma. Skulle ju inte ha testat förrän vi landar i Turkiet på söndag, men molvärken i magen sa åt mig att testa redan idag. Det är diciplin och karaktär det! :)

Lägger upp så fort jag testat! Omedelbart! :) 
  • Nellin
    Två döttrar och en son skrev 2012-08-21 22:24:08 följande:

Det där är ett Plus Nellin!!!!! Solig

Jag sa ju att hugg och molvärk på ÄL+6 är ett bra tecken.....Skrattande  

Jag ser absolut ett teststreck och det är dessutom ljusrosa som det ska vara
    Kände på mig att du skulle plussa NU!!

20.e försöket gillt Nellin!!!!! Glad

Bisolvon is tha shit för dig du.......   

Jag vågar faktiskt säga Stort GRATTIS till plus!!  
    Ja, jag vet att du sa det. :) Du har visst bra känsla för graviditeter du! :)
    Åh, jag hoppas verkligen att jag kan ta emot era grattis i morgon, på riktigt.
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-21 22:24:52 följande:
    Söndermarken
    Det går bra tack, halvvägs igenom v 14. Håller tummarna stenhårt för er!!

Nellin
    Hej!!
    Vad är det jag ser!!!!!!!!!! Det ser mycket lovande ut tjejen, nu blir jag rörd, dessa hormoner!!!

Måste bara säga att detta med spökstreck är inte så tydliga som ditt! Ibland vill man se nått som mest är en skugga! Jag gillar testlagret iaf :)
    Ja, jag oroar mig till döds här för att det bara ska ha lurats med mig och att jag får ett tomt test i morgon. Vad knäckande det skulle vara!

Skönt att vara förbi tolfte veckan gumman. Det är stort! Så det säger jag grattis till! :)

• Nellin
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-21 22:33:05 följande:
    Om jag inte suttit på mob nu hade jag lagt in mitt från äl+7, det var svagare än det där!!!
    Klart ingen kan lova men det ser väldigt bra ut :)
    Tror på dig gumman!!!

Hihi tack! Ja jag hoppas den lille mår bra iaf :)
    Gör gärna det när du sitter vid datorn nästa gång! Borde vara på AL+8 eller 9 idag.
  • Nellin
    BaPumba skrev 2012-08-21 22:50:00 följande:
    Det är så sjukt spännande och härlig stämning i tråden nu! Gillar't! :D Först Nellins test imorgon och sen Fridas 4 ägg. När är det BIM för dig Frida? Känns som att jag håller andan av spänning.. :)
    Precis! Det här är en tråd som verkligen har gått upp och ner många vändor. :)

Ja Frida, när har du BIM? Att veta att man släppt fyra ägg måste ju kännas rätt speciellt! :)

• Nellin

Tidig onsdag morgon och här sitter en helt knäckt Nellin, med två helt blanka test i knät. Dom är verkligen helt blanka och jag förstår ingenting. Jag fick ju två streck igår. Jag såg dom ju, min sambo såg dom! 

Hur kan det få vara så här?
    Jag har nog aldrig känt mig så lurad.

Vi var så himla glada... 

• Nellin

Det finns inget att lägga upp någon bild på, för det är HELT blankt. Jag har gått tillbaka till sängen nu och dragit täcket över huvudet. Molvärken är kvar men jag får väl anta att det är mensvärk då. Jag känner mig som om jävla idiot. Trodde jag verkligen att det skulle få vara vår tur nu? Hah!

• Nellin
    Stora My skrev 2012-08-22 07:10:26 följande:
    Nellin: Kram till dig. Håller tummarna att det visar sig på ett nytt test. Kanske du testar för tidigt?

Jag fick positivt igår. Så att det bara försvann är det som är skit. Bilden finns här i tråden från igår. BIM-4 idag. Mitt hopp är dött. Kram på er flickor, nu struntar jag i det här. Jag pallar nog helt enkelt inte mer, så inga fler försök här. Inte utan läkarhjälp.
  • Nellin
    Solrosen 83 skrev 2012-08-22 07:13:55 följande:
    JZ79: Har tagit tablett 5 idag och vill bara bli färdig med kuren på 10 dagar så jag blir av med det men dagarna går så extremt långsamt. Mådde illa till och från under dagen igår men kom på att det var mest när det hade gått några timmar från att jag ätit så jag tog en frukt med någon timmes mellanrum och då blev det mycket bättre. Molvärk i magen hela dagen som på kvällen övergick till extremt ömma äggstockar. Förstår inte riktigt varför det ska göra om i äggstockarna när Provera ska framkalla mens och inte äl. Astrött dessutom hela tiden. Blev en Ipren till frukost för att ta bort den värsta värken så får vi väl se hur dagen blir. Kunde varit bättre alltså men om det så småningom leder fram till en liten bebis så får det vara värt det.

Är du säker på att du inte är gravid?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus