• Nellin

Vi som försökt ett tag utan plus

Pastell skrev 2012-08-20 18:06:40 följande:
    Nellin: Jag vet, har nog lite pms Flört förhoppningsvis pga kommande äl hehe.
    Hahaha ja. Jag kunde visst inte låta bli att lämna en kommentar där jag heller. Fast jag försökte vara lite mer pedagogisk. :) Jag skrev den om att den gjorde min dag.
  • Nellin

Fick precis ett mail från en medlem här som skrev, "Har du större BH-storlek än 75C?"
    Jösses, vilka idioter det finns.

Jag svarade:
    "Har du färre hjärnceller än två?
    Skärp till dig om du ska vistas på ett sådant här forum, och om du skriver något liknande till mig som saknar respekt så anmäler jag dig, din fjant."

Medlemmen heter summerof69red01

Bara så ni vet... 

• Nellin
    Rebster skrev 2012-08-20 22:14:16 följande:
    Grattis 72dagar. Kör hårt! Var hos min sambos bror och hans fru nyss. På väg hem sa jag: hon såg gravid ut. Då säger min sambo: ja, det är hon också. Han ville inte säga något till mig i helgen när han fick reda på det för jag var asledsen då. Han undrade hur sjutton jag kunde se det för hon är bara i vecka 6, men jag har utvecklat någon slags gravidradar. Hon är överviktig, röker och dricker för mycket men tro fan att de lyckad ändå. Själv springer man bena av sig och äter nyttigare än Gandhi men va fan hjälper det. Nu skiter jag i om jag får min mens innan fredag, orkar inte fixa remisser och skit. Drar täcket över huvudet...
    Jag fattar precis vad du menar! Jag använde i princip samma ord för några dagar sedan.
    Man kanske skulle leva lite onyttigare. Festa när man vill, ta någon festcigg då och då, och äta det man tycker är gott för jämnan. Vem vet, då kanske det tar sig?

Dra du täcket över huvudet tills du känner att du vill kika ut igen. Man måste få gå ner sig och ge upp ibland!
    Vi finns här när du inte vill vara under täcket längre. 
  • Nellin

Förresten tjejer, den molande "mensvärken" fortsätter sedan i förrgår. Det ger mig ju hopp! Särskilt efter huggen och stickningarna på ÄL+6. Vem vet, kanske är tjugonde gången vår gång!

• Nellin
    Två döttrar och en son skrev 2012-08-21 08:10:47 följande:
    Det är ju bra symtom det..... När har du bim? När ska du testa?? Jag tror du plussar......     

Jag vet ju inte om jag fick ÄL, och inte heller när i så fall. Därför är BIM lite osäkert, men borde infalla på söndag nu den 26:e. Ska testa då, när vi landat i Turkiet. Jag hoppas verkligen du har rätt! Jag vill verkligen få plus nu!
  • Nellin
    Söndermarken skrev 2012-08-21 16:10:29 följande:
    Hej kamrater, TS här , hur går det för er? Några godingar kvar :)?
    Tjena TS! Här finns det massor av godingar kvar! :)
    Humören går upp och ner här i tråden, men stödet är alltid på topp!

Kul att du kikar in!
    Vad händer i livet? Hur mår du?

Kram! 
  • Nellin

Söndermarken, det går inte att gå in på din sida. Det kommer upp en ruta där det står att verifiering krävs, att man måste ange användarnamn och lösenord. Men det funkar ändå inte... Ska det vara så?

• Nellin
    Söndermarken skrev 2012-08-21 17:17:00 följande:

Så fint att det finns lite 'orginalare" kvar

Jag är ännu ogravid, vi försöker inte aktivt längre men skyddar oss inte heller, bölar en skvätt när jag får mens om känner mig lite uppgiven varje gång någon meddelar att de är gravida.
    Men allt annat i livet är toppen, fullt upp med att planera värsta 30 årsdagen för min blivande. :)
    Okej, skönt att allt det andra är toppen!
    Hur var det nu, är ni under utredning / behandling? Vad är planerna?

Spännande med 30-årsdag! :)
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-21 17:13:31 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni?
    BIM-5 här! Har haft mensvärk sedan i lördags och vet inte om jag törs hoppas någonting. Utredning på G, första läkarbesöket är gjort. :)

Hur mår du?! Hur går det med allt?

• Nellin
    mamma0702 skrev 2012-08-21 17:25:00 följande:
    Tyvärr så börjar jag känna lite molande småvärk ibland .. Fan! Trodde verkligen på denna månad :( men än är det inte kört förstås men hoppet försvann ..
    Är det i övermorgon som gäller?
    Man kan ju alltid hoppas ända tills mensen dyker upp, men jag förstår att du tvivlar när molandet kommer. Man känner ju ofta på sig. Jag håller i alla fall tummarna.

Molvärk har man ju faktiskt när man är gravid också. 
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus