Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Oj vad jobbigt 3barns:( hoppas att hon bara kommit på annat på vägen att göra och inget hänt.

Nu borde Angelique vara 2 barns mamma!! GRATTIS!!! Hoppas att allt gått toppen! Längtar efter en liten uppdatering och bild på Lill tösen :)

• LillSnurr82

Ringde nu angående att jag inte fått någon ny tid till bm fast jag är i vecka 25. Min bm hade bokat in nästa träff en månad för sent :/ jag begärde att få byta bm nu. Pga detta, sen att hon verkar osäker på det hon gör och att jag sen har svårt att förstå vad hon säger gör att jag blir osäker på henne oxå.. Så nu har jag fått en ny tid den 7/3 till en ny bm, hoppas att jag gillar henne bättre:)

• LillSnurr82

Krya på dig moma!
    Härligt att han verkar vara på bättrings vägen Suzzy!
    Hade du vart med honom hos läkaren 3barns?

• LillSnurr82

Bild på Facebook mammasmurfen:)

Hon är sjukt söööt:) grattis igen!!

• LillSnurr82

Nu har jag oxå lagt till dig Sonja jag heter något så vanligt som Emma Johansson :)

• LillSnurr82

Usch, vilka sammandragningar jag har.. De gör inte ont men är jävligt obehagliga.. :/ hoppas att de släpper under natten..

• LillSnurr82

Grattis igen moma:) så himla kul! :)

Jag är så sjukt trött.. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Bäbis har ta mig faan damp inte lugnt en stund, blir helt slut :( ok mysigt att h*n rör sig.. Men var still nån gång tack! Sambon har jobbat natt så han sover minst en timme till sen måste vi packa det sista inför flytten... Jag vill SOOOOOVA!!

• LillSnurr82

Vi flytta när jag var gravid med Agnes oxå. Gick bra, tills några dagar efteråt när hemmorojjderna ploppa fram.. Inte lika kul :( så denna gång ska jag inte bära så tungt :)

• LillSnurr82

Åhhh Agnes (?) har lagt bort kontrollen till våran tv box:( jag som tänkte slappa i soffan framför tv:n mellan packning och stall.. Men icke, blev att leta kontroll utan resultat ... Ja ja den lär väl komma fram när vi flyttar på söndag..

• LillSnurr82

Ja hon har nog det, hjälper till på sitt egna lilla vis:)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !