Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Usch , skulle gå och sova. Stiger in i sovrummet och möts av värsta bajs doften ever.. Kollar ner i Agnes säng där ligger hon och sover som en gris helt ner bajsad:( stackars liten.. Hon som var helt nybadad. Bytte blöja på sovande barn.. Men stinker fortfarande i sovrummet... Kan inte sova :(

Såg att en tand nr 7 var på väg upp så säkert den som ställer till det..

• LillSnurr82

Inga fler olyckor hände :) dock vakna hon vid fyra, ville komma över till oss vilket hon fick men sen kunde inte jag somna om utan låg vaken i 2 timmar :/ Bläää inget kul.

• LillSnurr82

April barn: precis.. En på Facebook som satt och beklaga sig över att hennes kompis hade barn som var 1 år och en som var 3 år hon mena på att dom verka leva ett så trist liv som var såååå jobbigt.. Ja hon kanske ser det så men det tror jag verkligen inte dessa föräldrar gör, tror INGEN normal människa önskar bort sina val att bli förälder till sina barn! Usch, för personer som bara kan se världen ur sina egna ögon..

• LillSnurr82

Håller fullständigt med dig Aprilbarn.

• LillSnurr82

Här är det oxå mer gos och mys nu :)

• LillSnurr82

I dag har vart en hård dag .. Först lägenhets kontrakts skrivning, sen restaurang sen massa bus på busfabriken vilket var en hitt , speciellt bollhaven.. :) nu har jag kommit enhet från stallet för en stund sen och är helt slut i mina fogar.. Så nu blir det bums i säng :) babysim står på schemat i morgon :):)

• LillSnurr82

Jobbigt när man inte kan kontrollera sin ilska. Hoppas det inte var nåt allvarligt som snart går över moma!

Förstår dina tankar och beslut angående barn. Mycket beror ju på hur resten av ens liv ser ut oxå när och om man väljer att skaffa barn och syskon..

• LillSnurr82

I morgon ska min svåger (hyresvärden) visa våran lägenhet så i dag städar sambon :) jag och Agnes åkte och bada babysim och gick sen till morfar ,som oxå var med och kolla på Agnes när hon bada, och fika :) Nu sover Agnes i mormors säng... Inte ett dugg sugen på att åka hem och hjälpa till att städa .. Så vi stannar, väntar på att mormor ska komma hem från jobbet, blir bjudna på mat seeen får vi skjuts hem av mormor som då även följer med mig till stallet :)) oj vad jag inte hinner städa i dag :) skönt:)

• LillSnurr82

Varför får du inte träffa henne och vad är det hon fattar? Hänger inte med..:/

• LillSnurr82

Vad jobbigt april barn.. Hoppas det är mensen nu då som kom :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !