Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ha ha jag inte var det vackert i huset just nu, men kan säkert bli toppen fint med lite jobb. Vad gav ni? Grattis.. Förresten :)

• LillSnurr82

Jessie: kan jag tänka mig. Ja han har det säkert jätte bra hos sin far.. Är väl som sagt en själv som tycker det är jobbigt.. :)

• LillSnurr82

Usch ingen bra dag.. Allt har bara gått åt helvete!! Vill bara lägga mig ner och skrika och gråta!!

• LillSnurr82

Är mest ekonomiskt och sen med flytten. Min svåger (hyresvärden) har ej hittat någon ny som kan flytta in efter oss= dubbla hyror i minst 1 månad, säkert fler, sen kan vi inte stänga av el och värme i gamla lägenheten förrens en ny hyresgäst flyttar in, för skulle det frysa och nåt går sönder får vi stå för kalaset.. = dubbla elräkningningar i minst 1 månad... Sen får vi flytta allt själva.. Då min pappa opererades för prostata cancer för en tid sen och inte får/kan lyfta tungt.. Jag kan ju heller inte bära så mycket då jag är gravid. Min mamma har fybromalergi (stavning?) och heller inte kan bära så mycket. Min ena syster är ett sur huvud och kan/vill inte be sin sambo att hjälpa oss och hon själv skulle aldrig drömma om att hjälpa oss (latare än latast) min andra syster har säkert precis fått barn då annars mega höggravid och hennes man (alltså våran hyresvärd) skulle heller aldrig hjälpa oss med flytten, så inte ens lönt att fråga... :( vi får i alla fall byta bil med han över en dag så vi får bil med dragkrok... Alltid något!!! Jag/vi är så sjukt trötta på denna lägenhet och allt som hör till att vi skulle kunna sätta eld på den.. Haha!

• LillSnurr82

Så nu beställde jag lite mamma kläder från h&m till mig själv för att muntra upp mig lite :)

• LillSnurr82

Jo hade vi fått leta efter nån hyresgäst själv hade vi säkert hittat nån, men nu ville han finna en själv.. Så jävla irriterande :( Lider med dig Suzzy, har oxå en Karl som i bland verkar älska datorn mer än mig.. :( fast inte hela tiden som tur är.. Just nu har jag dock överseende med det för vet ju att han är lika less på vår livs situation som jag är.. Det blir bättre vill jag hoppas och tro..

• LillSnurr82

Åh så gulligt... :) det är värt att tänka på. Dom är så kloka barn..

• LillSnurr82

Vaknat på fel sida eller något speciellt som hänt ??

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !