Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

3 barns mamma84 skrev 2012-03-30 22:31:35 följande:
    jag gillar verkligen inte sveriges bm då jag tycker dom är störda i huvuden . Dankar tar iaf folk på allvar. Har fått så mkt hjälp när det var MA jag råkade av och sen elias så allt känns TOPPEN att man tog mig och hela gravidititen på allvar. Om jag nu skulle föda elias i svea landet skulle man inte tagit honom ut innan alls som man gjorde här.   
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Du kan ju helt ärligt inte anklaga hela Sveriges bm för att du haft oturen att fått dåliga bm förr. Är ju som att man skulle anklaga alla danska män för att vara våldsamma bara för att man råkat ut för våldsamma danskar förr typ..
  • LillSnurr82

Men då är det ju just de bm och inte Sveriges bm, stor skillnad! :)

• LillSnurr82

Agnes hade nattskräck eller nåt liknande för ett par veckor sen. Vakna ofta samma tid varje natt och var helt hysterisk.. Det ända var då att tända lyfta upp henne och gå till ett annat rum så hon vakna till liv.. Sen kunde man söva om henne igen i hennes säng. Men man var verkligen tvungen att se till så att hon vakna helt.. När hon skrek så där hysteriskt var hon i ett mellanting mellan att sova och vara vaken och då kunde man inte trösta henne.. Men det gick över efter ett par veckor. Nu sover hon hela nätterna igen.. I bland skriker hon men då räcker det oftast att ge henne nappen så somnar hon om igen.

• LillSnurr82

Tjoho 75 dagar kvar..:) i dag är jag typ sängliggande då jag Longera unghästen i går ( han är ej så van) på sandbanan och fick springa och jaga honom i ena varvet.. Var inte så smart kände jag i morse när jag vakna och skulle ta mig upp ur sängen.. Aj aj i mina fogar och mage..:(

• LillSnurr82
    LokesMammi skrev 2012-04-03 16:08:57 följande:
    hur var det med o ligga o ta det lugnt?? kan inte nån annan ta hästen åt dig? vila kvinna! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3

Den planen gick i stöpet ganska snabbt. Hästen är ute ganska länge om dagarna nu typ 7-18, så jag "slarvar" faktiskt och åker bara ut till honom varannan dag. Då mockar min mamma och strör på med massa halm och så förbereder vi mat för 2 dagar.(rinnande vatten har han hela tiden). Min syster hjälper mig ibland med.. Men hon åker ej ut varje dag då hon har hästskötare på sin häst 3 dagar/veckan. Men min häst är ganska svår att få hästskötare på eftersom han bara är 2 år och inte inriden ännu. Så när jag är ute brukar jag högst bara gå på nån promenad med han eller Longera honom.. Kan inte låta bli..:/
  • LillSnurr82

Håller med, ju längre du väntar med att testa desto högre förväntningar får du och desto mer besviken kommer du bli om testat visar minus sen i alla fall. Kroppen kan ju vara så märklig att den tror man är gravid om hjärnan tror det... undermedvetet eller omedvetet.

• LillSnurr82
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-04 09:04:36 följande:
    Oki jag ska testa mig idag har jag vaknat upp med illamåände spyr inte men känner mig väldigt låg.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ (MA v 8+5)

Testa nu :) nyfiken juuuu
  • LillSnurr82
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-04 09:47:08 följande:
    ska bita ihop och vänta på posten . Posten borde komma kl 10-11 tiden och jag beställde igår kväll så få se om dom kommer idag 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ (MA v 8+5)

Bra :)
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !