thegoddess skrev 2012-03-30 10:35:38 följande:
Efter 10 nu på 4an. Om det vita gifterna hur bra är det för våra barn. Spännande!!
Såg lite på det.. Men kolla härom dagen när de prata om att de håller på med en studie som visa att mjölkdrickandet kunde vara orsak till cancer/diabetes. Jag är själv laktos intolerant och har aldrig druckit ett endaste glas mjölk i hela mitt liv då jag tycker det är fruktansvärt äckligt rent ut sagt . Mamma kämpa med mig som liten men fick mig aldrig att dricka det.. Nu är det jag som kämpar med att Agnes ska dricka mjölk, men så fort jag ger henne det så tar hon en klunk sen lämnar hon tillbaka glaset/flaskan.. Vet inte om jag ska skita i att träla med henne, jag menar det funka ju inte på mig.. Och jag mår bra fast jag aldrig druckit det. Äter dock mycket yoghurt , ost har mjölk i teet osv (laktos fritt då) . Så får väl köra på den linjen med henne med tror jag. Vad sa de i dag om de vita giftena då? Såg bara början.. När hon den första prata on hur hon kämpa med att få en diagnos på sin son inte tålde mjölk osv..