AnnaCL skrev 2012-03-17 21:05:05 följande:
Hej här inne. Nu har jag inte skrivit på oerhört lång tid. Men läser gör jag. Ibland undrar jag om Elsa är ett överaktivt barn. Jag känner mig lite trött för tillfället. Kanske är det dags för mig att börja jobba nu? Ska ju börja om tre månader och det börjar kännas som att det blir extremt passande. Har ju varit hemma länge nu och dessutom i en stad där vi inte känner så många. Ej heller har vi familj här. Att jag upplever henne väldigt aktiv misstänker jag beror på att våra kompisar har yngre barn som knappt kan gå än och knappt kryper. Elsa hinner ju överallt hela tiden. Det må ju vara när man är hemma men när vi är borta och hon inte får röra lika mycket så hinner man ju bli svettig som en gris. Inte, Nej, akta. Jag blir så ofantligt trött på mig själv. Att fika ute på café börjar bli lite svårt, så snart hon ätit upp sitt så börjar hon åla sig som en mask ur stolen och spänner sig som en båge när man försöker att lyfta upp henne. Jag ska sannerligen sluta klaga nu. För det mesta är det himla härligt men som sagt, det är extremt full rulle med att springa och klättra och röra i ALLT SOM FINNS. Hoppas ni har en fin helg.
Sån är Agnes oxå.. Springer och klättrar och pillar på allt... :) är nog som sagt så en del barn är. Jag tycker bara det är härligt (oftast) att hon är så glad , utforskande, positiv och sprallig på allt..