Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Med risk för att få en massa påhopp så måste jag säga detta!
Här är hur många som helst här inne som hela tiden får "spök" och svaga plus och sen är dom ändå inte gravida. Sluta trixa med testerna! Gör man det så kan man nog få fram ett streck på ett eller annat sätt. Är man gravid så kommer det visa sig inom ett par dagar ändå och för att räknas som gravid så ska man kunna se strecken utan trix.
Och om man inte ser något så ska man kunna säga det utan att folk blir arga och trixar ännu mer.
Många gånger är nog strecken mer gråa än rosa eller blå men trixar man med färgkontraster så kan man få det till vilken färg man vill.
Ta CB digitalt istället för att få det svart på vitt. Och ja, dom är dyrare men har Ni tänkt på det att om Ni testar med stickor flera gånger om dagen i flera dagar så blir det nog billigare att köpa CB och testa en gång vid BIM.
Jag förstår mycket väl att Ni vill se ett fint plus och det kommer Ni få göra. Tro mig, innan jag blev gravid så tyckte jag att jag såg streck på alla mina tester men ögonen och hjärnan kan luras.