• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2013-02-10 21:05:23 följande:

Det är som det började sist. Det känns som att staven jag för in lutinusen med inte kommer lika långt in och det ömmar när jag trycker loss tablett. Har känt så sedan igår.
    Nu var det ljusrosa på staven. Gick på toa och såg att det var rosa\rött i bindan. Inte fläckar utan mer utspritt.
    Som sist. Men då började allt tidigare, 4 dagar innan td.

Jag hoppas för allt i världen att det bara är sånna vanliga blödningar som man kan ha runt BIM.
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-10 21:09:46 följande:

Min bim var i onsdags, 14 dagar efter äggplock. Idag är jag 13 dagar efter et.

Jag menar sånna blödningar som man kan ha i början av grav + att man kan vara xtra känslig i slemhinnorna. Jag håller alla tummar!!
  • IVFmamma
    adnils skrev 2013-02-24 12:01:42 följande:
    Idag fick jag positivt på båda äl testerna :D Vi mös igår..ska man försöka få till det ikväll med? Vad tror ni?

Min gynekolog sa att själva ägget släpper 24-48 timmar efter pos ÄLtest. Så fick ni till det igår skulle jag vänta tills imorrn eller både ikväll och imorrn
  • IVFmamma
    carolineklund skrev 2013-03-01 18:04:55 följande:
    Åh tack så jtte mycket. Varken jag eller min sambo förstår int detta ännu!!

carolineklund skrev 2013-03-01 18:04:55 följande:
    Åh tack så jtte mycket. Varken jag eller min sambo förstår int detta ännu!!

Grattis!! Har ni försökt länge?
  • IVFmamma
    carolineklund skrev 2013-03-01 18:19:48 följande:
    Tack så mycket. Vi bestämde oss förbatt försöka i oktober! :)

carolineklund skrev 2013-03-01 18:19:48 följande:
    Tack så mycket. Vi bestämde oss förbatt försöka i oktober! :)

Så ca. 4 försök? Skönt, vi försökte i 2 år och tog till IVF tillslut
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-03-18 11:28:16 följande:
    Äsch. Jag ser nog bara saker för att jag VET vart strecken ska sitta. Nu när jag kollar på det helt torkade testet kan jag inte ens i min vildaste fantasi få fram ett streck eller ens en skugga. 

Fidelis ad urnam skrev 2013-03-18 11:28:16 följande:
    Äsch. Jag ser nog bara saker för att jag VET vart strecken ska sitta. Nu när jag kollar på det helt torkade testet kan jag inte ens i min vildaste fantasi få fram ett streck eller ens en skugga. 

Jag ser på ditt gravtest ett svaaagt streck.
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-03-18 15:21:13 följande:
    Här är samma test med taget i mörkare omgivning. Här ser jag absolut ingenting på grav.testet

Jag ser nått på gravtestet, jag lovar!
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-03-19 08:32:00 följande:
    Jag förstår ingenting.... Ingenting på det... Positivt ÄL test :-O Har jag alltså ÄL nu?   

[quote=69215993][quote-nick]Fidelis ad urnam skrev 2013-03-19 08:32:00 följande:[/quote-nick]Jag förstår ingenting.... Ingenting på det... Positivt ÄL test :-O Har jag alltså ÄL nu?   [/ Känns det som om du har ÄL?
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-03-19 08:39:05 följande:
    Vissa här inne sa att de såg svaga streck på det igår.  Jag har BIM på söndag, så är inte det för tidigt för att få starkt positiva ÄL test? 

Fidelis ad urnam skrev 2013-03-19 08:39:05 följande:
    Vissa här inne sa att de såg svaga streck på det igår.  Jag har BIM på söndag, så är inte det för tidigt för att få starkt positiva ÄL test? 

Jag såg på ditt test igår, ÄLtestet är ju dessutom starkare idag. Mysko!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester