Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag kan tyvärr inte se någonting i nuläget. Hoppas det dyker upp ett plus om ett par dagar iaf.
Tänkte ta ett med morgonurin imorgon bitti
Jag kan tyvärr inte se någonting i nuläget. Hoppas det dyker upp ett plus om ett par dagar iaf.
Ser inget heller tyvärr. Testa morgonbitti :) jag har oxå symptom med molvärk men vet i tusan vad man ska tro om mina test. Vad tror du? :p
Blankt eller spök? Vad tycker ni? Har fått likadant streck i 3 dagar nu :'( äl+10
Jag ser på det ????
IVFmammans bilder!
Förstod det :p går inte o använda emojis här. Ser tyvärr inget på dina :/ vilken dag var du på idag? Äl+10? Jag tycker att tl visar senare än tex cb. Testade med båda förra grav och då syntes det jätteväl på cb när första antydan på tl kom. På typ äl +11 då tror jag.
Så negativt det kan bli typ. ???? BIM söndag.
Tog ett CB idag efter att jag hållt mig i många timmar. Det blir ett svagt streck (tror jag) får dock inte upp det på bild.
Tar ett imorgon bitti med morgonurin sen ger jag upp och väntar till helgen då appen säger att mensen ska komma
Hej! Skickar en bild idag med. Gjord med clearblue early. De ska va ett streck i varje ruta för Pos. Vill inte berätta för mannen förrän jag är säker. Vad tror ni?
Nån som kan hjälpa mig? Jag är inte hemma och har tagit ett gravtest. Kan alltså inte ladda upp det via mobilen. Om jag kunde få maila någon?