• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testerna tagna 3 dagar i rad uppifrån och ner, det nedersta är dagens test, taget med morgonurin men bilden är tagen när alla 3 är torkade
  • IVFmamma
    sabiina skrev 2013-01-28 19:05:08 följande:
    IVF mamma: på det översta anar jag kanske en skugga men bilderna är så små så det är svårt att se...

Tyvärr är deras kamera trasig så hon skickar via mobilen, jag kan maila bilderna hon skickat till nån här om nån av er kan göra nått mer med dem tex. göra dem större
  • IVFmamma
    Lijkan skrev 2013-01-28 19:42:36 följande:

jag ser på alla 3!! :)

Ser du nått på bilden med det ensamma testet? Både jag och min kompis tyckte den såg riktigt rosa ut(svagt) men rosa
  • IVFmamma
    Lilla kakan skrev 2013-01-28 19:54:53 följande:
    Ivfmamma: överst ensamma testet, är det dagens? För det ser positivt ut!

Det är dagens med morgonurin, ÄL+11
  • IVFmamma
    IVFmamma skrev 2013-01-29 18:23:30 följande:

Kompisens tester, ÄL+12 på det längst ner.
    BIM är alltså i övermorgon, kanske dagen efter, tors eller fredag
  • IVFmamma
    Semlan79 skrev 2013-01-29 18:29:27 följande:
    Grattis till henne!

Ja, det är så himla kul. Hon hade beställt från babytime.se och de borde komma imorrn vilket innebär digtalt på fredag
  • IVFmamma
    Nattönskan skrev 2013-01-29 19:54:34 följande:
    Glöm de andra testet, ett alldeles nytt kommer här. Är ni många som fått de här strecken på bäst på test utan att det varit något?

Jag ser nått svagt
  • IVFmamma

Taget igår 23.00

Alla testerna, hon vet ej om de är i rätt ordning förutom att det längst ner är taget igår kväll 23.00(samma test som den ovre bilden)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester