• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2013-02-04 12:14:24 följande:
    Jag testar nog för tidigt nu, men jag har snart hållit mig i 4 timmar. Är det dumt att ta ett till test nu trots att det jag tog vid 9 tiden var helblankt?

Jag har själv gjort IVF med barn 1 och 2, jag gjorde ET den 27/1 2008 och fick ett svagt + på CB den 11/2 och hade då TD den 14/2 så det är inte kört. Tappa inte hoppet!!
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-04 12:22:06 följande:
    Känns bara så jobbigt att min man är SÅ besluten om att det har tagit sig denna gång. Känns som att jag sviker honom om jag inte får ett plus 

Oj tufft och jobbigt! Fick ni några till frysen?
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-04 12:22:06 följande:
    Känns bara så jobbigt att min man är SÅ besluten om att det har tagit sig denna gång. Känns som att jag sviker honom om jag inte får ett plus 

Dum fråga kanske men du tog en ÄLspruta inför äggplocket? Eftersom du får blanka test nu betyder det att sprutan har gått ur kroppen(om du nu tog nån) vilket innebär att få du positiva test om några dagar så är det iallafall inte av sprutan
  • IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-04 12:25:37 följande:
    Ja en 6 dagars blasto. Så vi har ju det att testa. Är på RD7 med en blasto, så har jag tur så är det för tidigt att se någonting. Men samtidigt har en tjej i en annan tråd, som är exakt på samma dag som mig med en blasto, fått svagt positivt idag.  AAAAHHH!! Så frustrerad  

Jag vet att man är grymt frustrerad och blir typ galen men din kan ju vänta med att fästa så misströsta inte men jag vet hur det är
  • IVFmamma

Då hade jag ET 1 dag före dig, fast detta var 5 år sedan. Lycka till!! Och misströsta inte med blankt test på RD7

• IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-05 14:19:05 följande:
    kanske ska ha med bilder också

Här syns det tydligt tycker jag
  • IVFmamma

Fidelis:
    Dessa + fick jag på BIM med dotter nr 3(ej IVF utan "hemmagjort") så är dina neg äter jag upp min strumpa

• IVFmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2013-02-10 20:24:32 följande:
    Blod. Blod i bindan och på staven man för in lutinusen med :'(

Är det mkt blod? Har du ont?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester