• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inte Gravid på det digitala med kvällsurin på ÄL+9, hållit sig 2 timmar, är det kört?

• IVFmamma
    Semlan79 skrev 2013-01-26 18:57:05 följande:
    Extremt ovanligt att få plus på ÄL+9. Naturligtvis är det inte kört.

Tack ska jag hälsa från min oroliga kompis
  • IVFmamma

Jag skulle gärna lägga in bild från min kompis tester som hon smsat men vet ej hur jag gör, de kunde ni få analysera

• IVFmamma
    liten giraff skrev 2013-01-27 20:10:07 följande:
    Skicka den vidare till din mail, hämta den från din mail och lägg upp :)
    Jag provar
  • IVFmamma

Inte den bästa bilden, men nått att analysera Tyvärr togs bilden efter giltig tid men hon fick negativt efter giltig tid på tidigare tester

• IVFmamma

Det översta testet är taget idag och det undre för några dagar sen(med kvällsurin) så det undre är ca. 2 dgr gammalt och det övre är taget med kvällsurin och bilden är tagen efter 1 timme.

Det är testlagret.

Det som hon "hänger kvar vid" är att på ÄL+5och6(tror jag att det var) är att testerna var negativa när hon kollade på dem dagen efter men nu(på ÄL+10) är de svagt positiva när de torkat

• IVFmamma

Jag vet själv efter många års test missbrukande(försökte få barn i MÅÅÅNGA år) att jag aldrig fått minsta antydan till positivt när det varit negativt.. så jag håller alla tummar för min väns skull.

• IVFmamma
    Mikkan90 skrev 2013-01-27 20:52:26 följande:
    IVF-mamma: Spännande, när ska hon testa igen? För mig hände samma sak idag, tog ett test som vart negativn 20 min senare ser man ett svagt extra streck. Har inte hänt dagarna innan så visst hoppas man men jag tror tyvärr inte det betyder så mkt. Testlagret tycker jag nästan alltid ger streck efter utgången tid men det verkar vars väldigt inviduelt ^^ Håller tummarna

Hon ska nog testa imorrn med morgonurin
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester