• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HittaNemo16 skrev 2017-05-15 22:03:39 följande:

Tyvärr ser jag ingenting, men upplösningen när man lägger upp bilder här blir inte alls bra och det kan försvinna en hel del. Testa igen om någon dag och se om det blivit starkare! Håller tummarna!

Inte mitt men tack ändå

Hon ska ta ett med morgonurin imorgon bitti
  • IVFmamma
    Olivia1995 skrev 2017-06-26 14:46:00 följande:

Hmm tyvärr! :( ser du något på min?

Tyvärr inte.

Det är inte jag som har testat utan min kompis.

Tack för svar
  • IVFmamma

Hej kloka testgalningar ????, vilket test är tydligt att läsa av, visar tidigt, ej ger spökstreck och hyfsat billigt?

• IVFmamma
    Oline skrev 2017-07-26 08:36:37 följande:

Väldigt olika då hormonnivåerna varierar från kvinna till kvinna. För mig har det slagit om i v 5+0 med mina två tidigare barn. Men man ska inte lita på den där veckoindikatorn.

Jag håller med. I den senaste graviditeten kom 3+ jättesent (tror v.6+1, och jag var helt övertygad att det var MF) och då var det ändå en tvillinggraviditet.
  • IVFmamma

Jag vet att CBs digitala visar 2 streck alltid när man bryter upp det, hur funkar det med RFSUs digitala? Nån med erfarenhet?

• IVFmamma
    lilaemma skrev 2017-10-05 21:21:11 följande:

Du har alltså lyckats hitta ett jag inte prövat! ;) CB har tre sträck i sina. Så här:

Mitt flergångstest som var digitalt hade bara två. Gissar att rfsu också har två och att det handlar om styrkan på dem... Har du en bild?

Jag har det hemma. RSFU har ett som det står Yes eller No. Uppbrutet var det en smal remsa. Med ett klarrött streck och ett svagt längre ner.
  • IVFmamma
    lilaemma skrev 2017-10-05 22:07:04 följande:

Då gissar jag att det är som med flergångstestet att det hamdlar om styrkan på det strecket ( som var svagt på ditt)

Här är bild.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester